"Δεν θεωρώ τα παιχνίδια ως προϊόντα αλλά σαν έργα τέχνης. Θέλω να βάλω την τέχνη μου στα παιχνίδια και να προσφέρω κάτι που μόνο ο Hideki Kamiya μπορεί να φτιάξει, έτσι ώστε οι παίκτες να τα απολαύσουν. Αποφάσισα να φύγω από την εταιρία και να χαράξω το δικό μου μονοπάτι, να συνεχίσω να δημιουργώ παιχνίδια που αντικατροπτίζουν τους developers τους" δηλώνει στο IGN ο Kamiya.
Όσον αφορά το επόμενο παιχνίδι του, ο Kamiya αναφέρει πως έχει μια καθαρή ιδέα στο μυαλό του και προσπαθεί να μετατρέψει αυτές τις σκέψεις σε πρόταση που θα γίνει αποδεκτή στην αγορά.
"Όταν έφυγα από την Platinum Games, δεν είχα κανένα πλάνο στον ορίζοντα μου. Μόλις έφυγα, σπατάλησα χρόνο στο να βλέπω ταινίες και shows στην τηλεόραση. Αλλά όταν άρχισα να σκέφτομαι, κατάλαβα πως είχα καθαρή ιδέα για το τι παιχνίδι θέλω να φτιάξω. Δεν μπορώ να κάνω κάτι ακόμα για αυτές τις σκέψεις, ωστόσο ξεκίνησα να σκέφτομαι τρόπους για να τα καταφέρω. Το να φτιάχνεις παιχνίδια σπάνια πάει όπως τα θέλουμε οπότε θέλω να εξερευνήσω τις επιλογές μου και να βρω το καλύτερο δυνατό μονοπάτι" εξηγεί ο δημιουργός του Bayonetta.
O Kamiya έχει ακόμη μερικούς μήνες να κάνει το διάλλειμά του καθώς λόγω μερικών όρων στο συμβόλαιο του δεν μπορεί να επιστρέψει άμεσα στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Παράλληλα, έχει φτιάξει το δικό του κανάλι στο YouTube και ευελπιστεί να γίνει η πλατφόρμα στην οποία θα ανακοινώσει τις αποφάσεις του.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity