Σε ομιλία του στο GamesBeat Next 2024 τον Οκτώβριο, ο Bromberg εξήγησε ότι η αντιμετώπιση του ζητήματος της runtime fee ήταν η πρώτη του προτεραιότητα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του τον Μάιο.
«Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να μπω σε ένα αεροπλάνο και να αρχίσω να ταξιδεύω σε όλο τον κόσμο, ρωτώντας ανθρώπους πώς συνδέονταν μαζί μας,» είπε ο Bromberg. «Πώς, συγκεκριμένα, τους φάνηκε η runtime fee; Τι θεωρούσαν ότι θα ήταν ο καλύτερος τρόπος να το διορθώσουμε;»
Ο Bromberg αποκάλυψε ότι οι αντιδράσεις ήταν παρόμοιες σε όλο τον κόσμο:
«Μας είπαν ξανά και ξανά ότι οι άνθρωποι εκτιμούσαν τη Unity ως συνεργάτη, αλλά δεν τους άρεσε ο τρόπος που συνδεόμασταν μαζί τους. Δεν τους άρεσε που δεν τους συμβουλευτήκαμε και δεν τους άρεσε ο τρόπος που σχεδιάζαμε να τους χρεώσουμε».
Αυτή η αντίδραση οδήγησε τη Unity σε μια περίοδο εντατικών διαβουλεύσεων με συνεργάτες, πελάτες και developers.
«Πολλοί εξεπλάγησαν με το πόσο καιρό μας πήρε να ανακοινώσουμε την επαναφορά σε ένα πιο παραδοσιακό μοντέλο συνδρομών, αλλά για μένα ο τρόπος που το κάναμε ήταν εξίσου σημαντικός, αν όχι πιο σημαντικός, από το τι θα κάναμε», πρόσθεσε.
«Το να διασφαλίσουμε ότι όλοι γνώριζαν εκ των προτέρων, ότι δεν υπήρχαν εκπλήξεις, και ότι κατανοήσαμε πλήρως όλα τα ζητήματα – αυτό ήταν πολύ σημαντικό. Δεν πρόκειται μόνο για τη runtime fee, η οποία ήταν απλώς μία απόφαση. Είναι πρόθεσή μας να λαμβάνουμε όλες τις αποφάσεις για την εταιρεία με τον ίδιο τρόπο», συμπλήρωσε ο Matthew Bromberg.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity