Μιλώντας στο GamesIndustry.biz, ο Zelnick τόνισε ότι η έλλειψη backwards compatibility για ένα σύστημα θα μπορούσε να είναι καταλύτης για την αύξηση των πωλήσεων, με τους παίκτες να πρέπει να αγοράσουν ξανά τα παλιά τους αγαπημένα παιχνίδια, αλλά ισχυρίστηκε επίσης ότι κάτι τέτοιο θα "σπάσει το συμβόλαιο" με το κοινό.
"Δεν είμαι σίγουρος. Πρέπει να δώσεις στους καταναλωτές αυτό που θέλουν και να βελτιστοποιήσεις την εμπειρία τους και δεν μπορείς να μην προσφέρετε ένα χαρακτηριστικό που όντως μπορείς να προσφέρετε, ώστε να μεγιστοποιήσεις τις πωλήσεις. Αυτό δεν εκπληρώνει το συμβόλαιό σου με τους καταναλωτές. Πρέπει να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς για αυτούς. Υποθέτω ότι είναι πιθανό η έλλειψη backwards compatibility να αυξήσει τα έσοδά σου για κάποιο χρονικό διάστημα, αλλά με ποιο κόστος;".
“Δεν είμαστε κατασκευαστές hardware, οπότε δεν λαμβάνουμε τέτοιες αποφάσεις. Πιστεύω όμως ότι αν μπορείς να είσαι συμβατός σε τεχνικό επίπεδο, τότε πρέπει να είσαι. Όμως σε συγκεκριμένες περιστάσεις, όταν το άλμα προς τα εμπρός είναι μεγάλο, αυτό δεν αποτελεί κάποια πιθανότητα".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity