"Η μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα σε συνδυασμό με βαθύτερες, πιο καθηλωτικές εμπειρίες, θα οδηγήσουν σε σημαντική επέκταση του κοινού τα επόμενα χρόνια και θα προσφέρουν μια ευκαιρία ανάπτυξης πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων", σημείωσε.
Ο Wilson συμπλήρωσε ότι στο παρελθόν ίσως χρειάζονταν έξι μήνες για να δημιουργηθεί ένα στάδιο σε ένα παιχνίδι. Τους τελευταίους μήνες η περίοδος αυτή έχει συρρικνωθεί σε έξι εβδομάδες και στο μέλλον δεν αποκλείεται να "κατέβει" στις έξι ημέρες. Και ενώ το FIFA 23 έχει 12 run cycles για το πως οι παίκτες κινούνται στους αγώνες, στο EA Sports FC 24 υπάρχουν 1.200 με τη βοήθεια του δημιουργικού AI. Ελπίζει πως μέσα στην επόμενη πενταετία, με αυτά τα εργαλεία, οι επιδόσεις του τμήματος ανάπτυξης θα αυξηθούν κατά 30%, η βάση των 700 παικτών θα αυξηθεί κατά τουλάχιστον 50% και αυτοί θα ξοδεύουν 10% - 20% περισσότερα χρήματα για αγορές εντός των παιχνιδιών.
Η γνώμη του Wilson για την τεχνητή νοημοσύνη είναι ότι αποτελεί το "Ιερό Δισκοπότηρο" των developers.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity