Ο ιδρυτής της Niantic, John Hanke εξήγησε τις περικοπές αποδιδοντάς της στη μείωση των δαπανών μετά την Covid εποχή και στην ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά παιχνιδιών AR, αλλά είπε επίσης ότι η ίδια η Niantic έπρεπε να "έχει την ευθύνη για τις δικές της επιδίοσεις".
Τα παιχνίδια για κινητά απαιτούν πλέον "εκθαμβωτική ποιότητα και καινοτομία", με τις ομάδες να πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρουν άμεσα όλα τα παραπάνω, συμπλήρωσε ο Hanke.
Άλλα projects, όπως το Pikmin Bloom, το Peridot και το Monster Hunter Now δεν επηρεάζονται, προς το παρόν τουλάχιστον, από την αναδιάρθρωση της Niantic.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity