Το update 5.1 προσθέτει αρκετές λειτουργίες για να βελτιώσει την αποδοτικότητα των developers. Για παράδειγμα, η λειτουργία των Virtual Assets διαχωρίζει τα metadata από τα object data, επιτρέποντας στους developers να συγχρονίζουν μόνο τα assets που θέλουν από συστήματα ελέγχου που χρησιμοποιούν, όπως το Perforce. Μια τέτοια λειτουργία οδηγεί σε μικρότερα workspaces και γρηγορότερους συγχρονισμούς για τους devs που δεν χρειάζονται πλήρη πρόσβαση σε όλο το σετ αντικειμένων που επεξεργάζονται.
Μια άλλη λειτουργία της Unreal Engine 5.1 ονομάζεται automated Pipeline State Object(PSO) caching για DirectX 12. Η λειτουργία αυτή απλοποιεί την διαδικασία της προετοιμασίας ενός παιχνιδιού, προκειμένου να είναι πλήρως λειτουργικό σε DirectX 12. Είναι και η πιο σημαντική προσθήκη στην μηχανή για τα παιχνίδια που λανσάρονται σε PC. Το αυτοματοποιημένο αυτό σύστημα, θα μειώσει σημαντικά τα shader compilation stutters σε πολλά παιχνίδια που τρέχουν σε Unreal Engine 5.1.
Το εργαλείο της μηχανής, World Partition, υποστηρίζει πλέον Large World Coordinates, πράγμα που σημαίνει ότι οι δημιουργοί κόσμων open world με αρκετά μεγάλο scale, όπως το Red Dead Redemption 2 ή το World of Warcraft, μπορούν να κάνουν την δουλειά τους με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια.Επιπλέον προστέθηκε υποστήριξη για water rendering και streaming, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν πολύ μεγαλύτερα σώματα νερού σε ανοιχτούς χάρτες, με καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη επιρροή στην χρησιμοποιούμενη μνήμη.
Η Unreal Engine, διατίθεται – όπως πάντα – δωρεάν από την επίσημη ιστοσελίδα της.
Πηγή: DSOG
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity