Ο προγραμματιστής του port, Dominic Szablewski, έκανε ένα post στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter στο οποίο μιλά με κάποιες λεπτομέρειες για την διαδικασία ανάπτυξης του τίτλου. Η ομάδα που το ανέλαβε, χρειάστηκε να κάνει recompile όλο τον αρχικό κώδικα, ο οποίος διέρρευσε το 2022, προκειμένου να τρέξει το παιχνίδι σε browser. Δηλώνει πως η ποιότητα του κώδικα που διέρρευσε ήταν κάκιστη. O Szablewski αναλύει όλες τις πτυχές του κώδικα με λεπτομέρειες, που μπορείτε να διαβάσετε από το Tweet του.
Play the original wipEout in your browser: https://t.co/6WpTgi1ySq
Also check out the in-depth "Making-of" in my blog: https://t.co/9c7qmkoBrj pic.twitter.com/KAYMlbp4yE — Dominic Szablewski (@phoboslab) August 10, 2023
Για την ιστορία, το Wipeout αναπτύχθηκε από την Psygnosis για το πρώτο PlayStation και πρωτοκυκλοφόρησε το 1995, έχοντας μεγάλη επιτυχία στην αγορά.
Ο Szablewski κλείνει το blog post του με ένα μήνυμα προς την Sony:
“Αν οποιοσδήποτε από την Sony διαβάζει αυτό το μήνυμα, παρακαλώ ακούστε την άποψη μου. Έχετε δύο εξίσου καλές επιλογες: Αφενός μπορείτε να αφήσετε το project μου ήσυχο, αφετέρου μπορείτε να το κλείσετε και να ξεκινήσετε δουλειά σε ένα κανονικό remaster. Θα χαιρόμουν πολύ να βοηθήσω!”
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity