Ο δημιουργός του SteamDB Pavel Djundik ανακάλυψε τη νέα πολιτική του Steam, τις αλλαγές στα guidelines για το πως θα πρέπει να είναι τα Season Passes, το πως να τα υλοποιούν οι προγραμματιστές και τι χρειάζεται να έχουν για να τα πουλήσουν, συμπεριλαμβανομένων και ενός κανόνα που προσδιορίζει ακριβείς ημέρες λανσαρίσματος και απαγορεύοντας μέγαλες καθυστερήσεις.
Διαβάστε παρακάτω το update: "Προσφέροντας ένα Season Pass, υπόσχεστε μελλοντικό περιεχόμενο. Στη διαδικασία λανσαρίσματος ενός Season Pass θα σας ρωτήσουμε την ημερομηνία λανσαρίσματος του κάθε περιεχομένου. Αυτή η ημερομηνία είναι δεσμευση ως προς τους πελάτες αλλά και το Steam. Αν δεν είστε έτοιμοι να επικοινωνήσετε για το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνεται σε κάθε DLC ΚΑΙ το πότε θα είναι το κάθε DLC έτοιμο για λανσάρισμα, δεν θα μπορείτε να προσφέρετε κάποιο Season Pass στο Steam".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity