Η πατέντα έχει τίτλο "Modelling request sequences in online-connected video games", η σχετική αίτηση κατατέθηκε το 2020, όμως εγκρίθηκε πρόσφατα. Περιγράφει έναν νέο τρόπο ελέγχου της αξιοπιστίας και της απόδοσης ενός online server, αναλύοντας τις συνδέσεις των παικών σε πραγματικό χρόνο.
Σύμφωνα με την πατέντα, η διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός επαναλαμβανόμενου νευρωνικού δικτύου, που είναι εκπαίδευμένο με βάση τα αιτήματα που στέλνονται από τους παίκτες στους servers.
Καθώς ένας ή περισσότεροι παίκτες συνδέονται στον server και συνεχίζουν να στέλνουν data requests σε αυτόν, το νευρωνικό δίκτυο θα παραλαμβάνει αυτά τα αιτήματα και θα εξετάζει το πόσο αξιόπιστη ήταν η επικοινωνία του server με τη συσκευή των παικτών κατά την εξυπηρέτησή τους.
Όσο προχωράει η διαδικασία θα συλλέγονται δείγματα αιτημάτων. Μερικά από αυτά θε τρέχουν μέσω ενός "test generator", που χρησιμοποιείται για να ελέγχει την πιθανότητα να ικανοποιηθούν επαρκώς από τον server.
Έτσι η ΕΑ θα έχει τη δυνατότητα δοκιμής των servers σε πραγματικές συνθήκες, οπότε, θεωρητικά, θα μπορεί να εντοπίζει προβλήματα κατά την εμφάνισή τους, πριν αυτά διογκωθούν.
Τρομερό δώρο