Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Michael Pachter: Βάζει στοίχημα ότι το Game Pass θα φτάσει τους 200 εκ. συνδρομητές

*
Στο νεότερο επεισόδιο του Pachter Factor, ο γνωστός αναλυτής της Wedbush Securities, Michael Pachter έκανε μερικές ενδιαφέρουσες δηλώσεις για το Game Pass. Καταρχάς, πιστεύει ότι η Microsoft δεν μετράει τα μέλη του Game Pass Core (πρώην Xbox Live Gold), στους 34 εκ. συνδρομητές της υπηρεσίας. Ακόμα, έβαλε στοίχημα με το κοινό του ότι οι χρήστες του Game Pass θα αυξηθούν στα 200 εκ. μέσα στην επόμενη δεκαετία.

"Η συνδρομή τους στο Xbox Live Gold είχε 50 εκατομμύρια. Ο αριθμός των συνδρομητών τους στο Game Pass ήταν 25 εκατομμύρια και, στη συνέχεια, όταν άλλαξαν το όνοαμ του Core, ο αριθμός έφτασε στα 34. Γιατί δεν πήγε στα 75; Γιατί δεν πήγε στα 50; Δεν συνέβη επειδή όποιος ανέφερε ότι μετράει τα μέλη του Xbox Live Gold ως μέρος του Game Pass το αναφέρει λάθος. Συγνώμη. Απλώς δεν είναι σωστό. Η συνδρομή Xbox Live Gold δεν έχει μειωθεί σε συνδρομητές. Δεν το υπολογίζουν έτσι".


"Όταν αρχίσουν να έρχονται τα παιχνίδια της Activision Blizzard, περιμένω ότι οι συνδρομητές θα αυξηθούν. Νομίζω ότι το Game Pass θα γίνει τεράστιο. Νομίζω ότι ο αριθμός θα είναι 200 εκατομμύρια και συνδρομητές. Έχω πει ότι στα επόμενα 10 χρόνια, νομίζω ότι θα φτάσει τα 200 εκατομμύρια και θα στοιχηματίσω με οποιονδήποτε. Υπόσχομαι ότι θα πληρώσω, θα είναι 200 εκατομμύρια τα επόμενα 10 χρόνια. Είναι τόσο επικεντρωμένοι σε αυτό".

"Δεν νομίζω ότι οι νέοι συνδρομητές έχουν στερέψει. Οι τεράστιες εξαγορές ήταν στην πραγματικότητα μόνο η Bethesda που έχει αρχίσει να παίρνει μπρος και μετά η Activision, η οποία δεν έχει κάνει εκκίνηση επειδή ο πρώτος τίτλος δεν έχει ακόμα προστεθεί. Επιστρέψτε και κάντε μου αυτήν την ερώτηση σε ένα χρόνο από τώρα, όταν θα έχουν προσθέσει το Call of Duty".

Σημειώνεται πως το επεισόδιο αυτό γυρίστηκε πριν την προσθήκη του Diablo 4.

Στη συνέχεια, ο Pachter μίλησε για τα παιχνίδια του Xbox που θα κυκλοφορήσουν και σε άλλες πλατφόρμες, τονίζοντας πως το μοντέλο των αποκλειστικοτήτων δεν δουλεύει πλέον.

"Γιατί φέρνουν τους αποκλειστικούς τους τίτλους σε άλλες πλατφόρμες; Ο λόγος που το κάνουν είναι επειδή το μοντέλο της Nintendo και το μοντέλο των ιδιόκτητων τίτλων της Sony σε ιδιόκτητες πλατφόρμες είναι το λάθος μοντέλο. Είναι ένα ξεπερασμένο μοντέλο. Η Nintendo το ξεκίνησε το 1985. Λειτουργούσε για 40 χρόνια. Η Sony τη μιμήθηκε το 1995 με το PlayStation, η Microsoft τη μιμήθηκε το 2001 με το Xbox. Για πολύ καιρό δούλευε αλλά σταμάτησε".

"Η υποστήριξη του περιεχομένου σου με τη διαχείριση της διανομής στην πλατφόρμα σου είναι σαν ένα κινηματογραφικό στούντιο που έχει μια αλυσίδα κινηματογραφικών αιθουσών και ο μόνος τρόπος για να παρακολουθήσετε την ταινία του είναι στις αίθουσες του. Τώρα, αυτό θα λειτουργήσει και θα βγάλουν χρήματα, αλλά δεν θα βγάλουν τόσα χρήματα όσα βγάζουν εάν διανέμουν τις ταινίες τους με έξι ή επτά διαφορετικούς άλλους τρόπους".

"Η Microsoft θα έχει αποκλειστικότητες για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Θα βάλουν κάποιο περιεχόμενο στο PlayStation και στο Switch, θα βάλουν κάποιο περιεχόμενο αποκλειστικά στο Game Pass, θα το τροποποιήσουν και θα το καταλάβουν. Αγοράζοντας την Activision, συμφώνησαν με τις ρυθμιστικές αρχές ότι θα το έκαναν αυτό, αλλά δεν συμφώνησαν επειδή το είπε η ρυθμιστική αρχή. Πάντα επρόκειτο να το κάνουν αυτό. Η αγορά του Activision και η απομάκρυνση του Call of Duty από το PlayStation δεν θα είχε νόημα, δεν θα είχαν πουλήσει τόσα αντίγραφα του Call of Duty αν το έβαζαν αποκλειστικά στο Xbox". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*