Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Famitsu, ο creative producer Yuji Korekado είπε: “Αρχικά σκοπεύαμε να κάνουμε δυνατή την εναλλαγή ανάμεσα σε δύο οπτικές γωνίες οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του gameplay, αλλά δεν καταλήξαμε σε κάτι τέτοιο”.
Όταν ρωτήθηκε γιατί έγινε αυτό, ο Korekado απάντησε, “Το επίπεδο δυσκολίας αλλάζει κατά πολύ ανάλογα με την οπτική γωνία και μπορείς να πυροβολείς την ώρα που κινείσαι, οπότε το επίπεδο δυσκολίας ήταν χαμηλότερο από αυτό που υπολογίζαμε”.
“Αν όμως το αλλάζαμε για να ταιριάζει με το ‘New Style’, το ‘Legacy Style’ θα γινόταν πολύ δύσκολο, οπότε αποφασίσαμε να χωρίσουμε το στυλ παιχνιδιού στα δύο. Το ‘Legacy Style’ είναι κοντά στον βαθμό δυσκολίας της αρχικής έκδοσης και διαμορφώνουμε από την αρχή το ‘New Style’.
Η μοντέρνα οπτική του Metal Gear Solid Delta: Snake Eater θα το κάνει να μοιάζει περισσότερο με το Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.
Είναι σαν να παραδέχονται ότι το αρχικό Metal Gear Solid 3: Snake Eater είναι αξεπέραστο και στη δυσκολία.
Η κληρονομιά είναι τεράστια.
Μακάρι να καταφέρουν ώστε τουλάχιστον το Metal Gear Solid Delta να θεωρηθεί άξιο remake του αρχικού τίτλου.