Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater – Ανάλογα με το στυλ χειρισμού που επιλέγει ο παίκτης θα αλλάζει ο βαθμός δυσκολίας

*
Ο βαθμός δυσκολίας του Metal Gear Solid Delta: Snake Eater θα αλλάζει ανάλογα με το στυλ χειρισμού που επιλέγουν οι παίκτες. Το Legacy Style θα μιμείται το original game με top-down view και παραδοσιακά controls, ενώ το New Style θα μεταφέρει την οπτική σε τρίτου προσώπου, με μοντέρνο σύστημα χειρισμού.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Famitsu, ο creative producer Yuji Korekado είπε: “Αρχικά σκοπεύαμε να κάνουμε δυνατή την εναλλαγή ανάμεσα σε δύο οπτικές γωνίες οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του gameplay, αλλά δεν καταλήξαμε σε κάτι τέτοιο”.


Όταν ρωτήθηκε γιατί έγινε αυτό, ο Korekado απάντησε, “Το επίπεδο δυσκολίας αλλάζει κατά πολύ ανάλογα με την οπτική γωνία και μπορείς να πυροβολείς την ώρα που κινείσαι, οπότε το επίπεδο δυσκολίας ήταν χαμηλότερο από αυτό που υπολογίζαμε”.

“Αν όμως το αλλάζαμε για να ταιριάζει με το ‘New Style’, το ‘Legacy Style’ θα γινόταν πολύ δύσκολο, οπότε αποφασίσαμε να χωρίσουμε το στυλ παιχνιδιού στα δύο. Το ‘Legacy Style’ είναι κοντά στον βαθμό δυσκολίας της αρχικής έκδοσης και διαμορφώνουμε από την αρχή το ‘New Style’.

Η μοντέρνα οπτική του Metal Gear Solid Delta: Snake Eater θα το κάνει να μοιάζει περισσότερο με το Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*