Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μετά τη beta, αποφασίστηκε η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Frostpunk 2

*
Η 11 bit studios αποφάσισε να καθυστερήσει το λανσάρισμα του Frostpunk 2, κάτι που έρχεται μετά τη beta του παιχνιδιού. Μέσω μιας ανάρτησης στο Steam, το studio ευχαρίστησε όλους όσους πήραν μέρος στη beta, λέγοντας ότι ο μέσος όρος με τον οποίο βαθμολογήθηκε η εμπειρία ήταν 8/10. «Είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες για αυτό», έγραψε η ομάδα ανάπτυξης του Frostpunk 2. Σημείωσε όμως ότι κατόπιν της ανάλυσης του feedback, αποφάσισε πως το καλύτερο είναι η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του.

«Γνωρίζουμε ότι δεν είναι τα νέα που θέλατε να ακούσετε. Ωστόσο, πιστεύουμε ότι αυτές οι πρόσθετες λειτουργίες είναι κάτι που αξίζει να δείτε στο παιχνίδι την πρώτη μέρα, όχι σε ένα patch που θα προστεθεί μετά την κυκλοφορία».


«Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι καταλαβαίνετε ότι η απόφασή μας προέρχεται τη θέληση να δημιουργήσουμε το καλύτερο δυνατό παιχνίδι για εσάς».

«Ένα πράγμα είναι σίγουρο - αυτές οι λίγες εβδομάδες θα περάσουν ΠΟΛΥ γρήγορα για εμάς, γιατί ετοιμάζουμε μερικά πραγματικά συναρπαστικά πράγματα. Η λίστα είναι πολύ μεγάλη αλλά τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν νέες προσθήκες στους μηχανισμούς του gameplay, εκτεταμένη βελτίωση του UI & του UX και, σύμφωνα με την απαίτησή σας, μια νέα λειτουργία για την πόλη, που μας αρέσει να αποκαλούμε Zoom Stories».

Πλέον το παιχνίδια αναμένεται στις 20 Σεπτεμβρίου, με ταυτόχρονη προσθήκη του στο PC Game Pass. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*