"Μόλις την περασμένη εβδομάδα, δύο ημέρες πριν από την κοινοποίηση των προσωρινών συμπερασμάτων, στις 22 Μαρτίου, το IGN δημοσίευσε νέα στοιχεία με τη μορφή μιας συνέντευξης με τον δημιουργικό διευθυντή του Redfall, Harvey Smith, που παρέχουν πρόσθετη εικόνα για τη στρατηγική της Microsoft", έγραψε η Sony. .
"Όπως το Call of Duty, το Redfall είναι ένα παιχνίδι shooter πρώτου προσώπου που διαθέτει modes για έναν παίκτη αλλά και για πολλούς. Στη συνέντευξή του στο IGN, ο κ. Smith εξήγησε ότι το Redfall είχε αρχικά προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του PlayStation, αλλά μόλις η Microsoft εξαγόρασε την Bethesda, έγινε μια "τεράστια αλλαγή... [Η Microsoft] είπε, "Όχι PlayStation 5. Τώρα θα πάμε σε Game Pass, Xbox και PC".
Τα σχόλια του Smith αποκάλυψαν "αδιάσειστα στοιχεία των προθέσεων και των κινήτρων της Microsoft να αποκλείσει τους ανταγωνιστές της από παιχνίδια που απόκτησε, μαζί με την πιθανή συμπεριφορά της, μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, σε σχέση με το Call of Duty", υποστηρίζει η Sony.
Σε άλλο σημείο της απάντησης της η Sony αναφέρει μια λίστα με τα όπως τα αποκαλεί "λάθη" στα προσωρινά συμπεράσματα της CMA σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις της συμφωνίας. Η Sony ισχυρίζεται ότι η CMA υποτιμά το ποσό των χρημάτων που θα ήταν δυνατό να κερδίσει η Micorosft από τους fans του Call of Duty, αν αυτοί έκαναν τη μετάβαση από το PlayStation στο Xbox ή εάν η Microsoft περιόριζε την πρόσβαση στο παιχνίδι και ότι η μελέτη της CMA δεν λαμβάνει υπόψη το γεγονός ότι από τη στιγμή που η Microsoft θα κατέχει την Activision, δεν πρέπει να καταβάλει χρήματα στον εκδότη του παιχνιδιού.
Η Sony αμφισβητεί το συμπέρασμα της CMA ότι κανένας χρήστης με λιγότερες από 10 ώρες παιχνιδιού ή που έχει ξοδέψει λιγότερα από $100 στο Call of Duty πιθανότατα δεν θα μεταβεί από το PlayStation στο Xbox εάν η Microsoft περιόριζε την πρόσβαση της Sony στο παιχνίδι. Αυτό, δηλώνει η Sony, είναι απλώς "καθαρή εικασία".
Η Sony καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η CMA υποτίμησε τα κέρδη της Microsoft από τη συμφωνία - καθώς και τα κέρδη που θα προκύψουν από την προσθήκη του Call of Duty στο Game Pass.
Σε μια άλλη ενότητα της απάντησής της, η Sony βάζει στο στόχαστρο το Minecraft ως ένα παιχνίδι που η Microsoft συνέχισε να υποστηρίζει σε όλες τις πλατφόρμες μετά την απόκτησή του.
"Το Minecraft δεν καθοδηγεί τίποτα, όπως το επίπεδο του παιχνιδιού, της αφοσίωσης ή των αποφάσεων αγοράς, όπως το Call of Duty", δηλώνει η Sony. "Η αφοσίωση των χρηστών του είναι σημαντικά χαμηλότερη σε σύγκριση με το Call of Duty και έχει περιορισμένο αντίκτυπο στις αποφάσεις αγοράς κονσόλας".
Η Sony χρησιμοποιεί και το παράδειγμα της Microsoft που περιόρισε το Minecraft Education Edition για ChromeOS ως απόδειξη ότι μπλοκάρει το παιχνίδι από μια "αντίπαλη πλατφόρμα". Παρά το γεγονός ότι πριν μερικές εβδομάδες η Microsoft ανακοίνωσε ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα κυκλοφορήσει δίχως περιορισμούς σε ChromeOS.
Η τελική απάντηση της CMA θα ανακοινωθεί στις 26 Απριλίου.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity