Σε συνέντευξή του, ένα πρώην στέλεχος της Warner Bros. αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχασε εκατομμύρια δολάρια επειδή περισσότεροι άνθρωποι έπαιζαν το Batman Arkham Asylum από όσα αντίτυπα πουλήθηκαν, μιας και τα CD του παιχνιδιού μεταπηδούσαν από ιδιοκτήτη σε ιδιοκτήτη.
Η Warner Bros. αντιμετώπισε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το Middle Earth: Shadow of Mordor και ήξερε ότι έπρεπε να κάνει κάτι για να αποφύγει παρόμοιες καταστάσεις.
LithTech Jupiter EX engine της Monolith δεν μπορούσε να βοηθήσει στη δημιουργία open-world games τα οποία να είναι ισάξια με τα GTA και η developer δεν ήθελε να ακολουθήσει πορεία προς το multiplayer gaming. Το αποτέλεσμα ήταν η ανάπτυξη του Nemesis System, το οποίο «δοξάζεται» μέχρι σήμερα, αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί όσο θα έπρεπε.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity