Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Μάθαμε σε τι οφείλει την ύπαρξή του το δημοφιλές Nemesis System

*
Όλα τα παιχνίδια της σειράς Middle-earth είναι σπουδαία και απολαυστικά, κάτι που προφανώς οφείλουν στο Nemesis System που απογείωσε το replayability. Εν ολίγοις, το Nemesis System επέτρεπε στους εχθρούς να σας θυμούνται και να αντιδρούν ανάλογα, δημιουργώντας αξέχαστες συγκρούσεις. Αν και αναμφισβήτητα αποτελεί μια από τις πιο καινοτόμες και μοναδικές δημιουργίες στην ιστορία των video games, το σύστημα αυτό έχει μια αρκετά ενδιαφέρουσα προϊστορία. Η ιδέα για τη δημιουργία του προήλθε από τη δυσαρέσκεια της Warner Bros για τις πωλήσεις του Batman: Arkham Asylum, επειδή οι παίκτες συνέχισαν να μεταπωλούν το παιχνίδι αφού το είχαν ολοκληρώσει.

Σε συνέντευξή του, ένα πρώην στέλεχος της Warner Bros. αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχασε εκατομμύρια δολάρια επειδή περισσότεροι άνθρωποι έπαιζαν το Batman Arkham Asylum από όσα αντίτυπα πουλήθηκαν, μιας και τα CD του παιχνιδιού μεταπηδούσαν από ιδιοκτήτη σε ιδιοκτήτη.


Η Warner Bros. αντιμετώπισε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με το Middle Earth: Shadow of Mordor και ήξερε ότι έπρεπε να κάνει κάτι για να αποφύγει παρόμοιες καταστάσεις.

LithTech Jupiter EX engine της Monolith δεν μπορούσε να βοηθήσει στη δημιουργία open-world games τα οποία να είναι ισάξια με τα GTA και η developer δεν ήθελε να ακολουθήσει πορεία προς το multiplayer gaming. Το αποτέλεσμα ήταν η ανάπτυξη του Nemesis System, το οποίο «δοξάζεται» μέχρι σήμερα, αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί όσο θα έπρεπε. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*
Loading...