Το 2021, ο Goddard οργάνωσε ένα AMA στο reddit, στο οποίο δήλωσε πως το αγαπημένο του παιχνίδι στο SNES ήταν το F-Zero. Επιπλέον δήλωσε πως αυτός και το studio του, είχαν αναπτύξει ένα πρωτότυπο για το F-Zero με πολύ ρεαλιστικά physics, το οποίο δεν κυκλοφόρησε ποτέ. Το DidYouKnowGaming θέλησε να εμβαθύνει σε αυτή την πληροφορία.
Ο Goddard δήλωσε: «Η Nintendo είναι πολύ προσεκτική όταν πρόκειται να χρησιμοποιήσει παλαιό ΙΡ, επειδή είναι μεγάλη υπόθεση για αυτήν. Τους είναι πιο εύκολο να βγάλουν νέο ΙΡ, παρά να ρισκάρουν με παλαιό.»
Στην συνέχεια της συνέντευξης, ο Goddard αναφέρει πως η αρχική πρότασή του δεν έγινε αποδεκτή από την Nintendo λόγω της πολύ μικρής τότε ομάδας του, αλλά ο Goddard χρειαζόταν τα χρήματα για να αυξήσει τα άτομα της ομάδας.
Όσο για το πρωτότυπο που είχε παράγει, δήλωσε πως ήταν πάρα πολύ γρήγορο, πολύ χαοτικό, με πολύ ρεαλιστικά physics, οπότε ο παίκτης θα ένιωθε ξεκάθαρα ότι παίζει F-Zero, αλλά με πολύ περισσότερο βάθος. Ο Goddard ήθελε να παράγει μια φρέσκια ιδέα για το F-Zero στο κομμάτι των physics και πίστευε πως θα ήταν πάρα πολύ διασκεδαστικό.
O τελευταίος τίτλος F-Zero που λάνσαρε η Nintendo, ήταν το F-Zero GX το 2003 για το GameCube.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την συνέντευξη του Goddard με περισσότερες λεπτομέρειες για το όραμά του για το F-Zero στο video που ακολουθεί:
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity