Ο Mark Kern, πρώην director του World of Warcraft, έκανε tweet ένα screenshot από το title screen του Starfield και ανέφερε πως η ομάδα ανάπτυξης δεν του έδωσε αρκετή προσοχή. Συγκεκριμένα, στο Tweet λέει: "Το start screen ενός παιχνιδιού μπορεί να αποκαλύψει πάρα πολλά για το πόσο η ομάδα έχει βιαστεί και πόσο περίφανοι είναι για την δουλειά τους. Το start screen του Starfield δείχνει είτε πως μια φανατισμένη ομάδα δεν προλαβαίνει το deadline είτε πως δεν την νοιάζει το τελικό αποτέλεσμα. Τα start screens συνήθως δημιουργούνται προς το τέλος της ανάπτυξης του τίτλου. Οι ομάδες είναι πολύ απασχολημένες φτιάχνοντας το κύριως παιχνίδι. Είναι πολύ συνηθισμένο το start screen να αλλάζει μόλις κυκλοφορήσει το παιχνίδι ή με ένα patch. Ομάδες που είναι γεμάτες περιφάνεια θέλουν να δείξουν ένα καλό πρόσωπο και μερικές φορές τα αλλάζουν λίγο πριν το λανσάρισμα".
Τα σχόλια του Kern προκάλεσαν συνέχεια, ειδικότερα από τον Head of Publishing της Bethesda Pete Hines. Συγκεκριμένα, ο Hines αναφέρει: "Ή απλά σχεδίασαν αυτό που ήθελαν και είναι στο menu εδώ και χρόνια και είναι από τα πρώτα πράγματα που υλοποιήσαμε. Το να έχει κάποιος άποψη είναι ένα πράγμα. Το να αμφιβάλλει κάποιος το πόσο νοιάζεται μια ομάδα γιατί έχει διαφορετικό τρόπο σκέψης είναι πολύ αντιεπαγγελματικό, ειδικότερα άμα το σχόλιο αυτό έρχεται από άλλο 'dev'".
Σε ένα διεγραμμένο tweet, η InXile έκανε ένα σαρκαστικό σχόλιο λέγοντας πως μεταφέρει όλους τους πόρους από το βασικό παιχνίδι στο title screen. "Το campaign θα είναι 45 λεπτά αλλά το start screen θα είναι 20+ ώρες" αναφέρει η ομάδα ανάπτυξης.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity