Στην ανάρτησή του, ο Kojima ενημέρωσε τους παίκτες σχετικά την πορεία των τριών κύριων projects του - Death Stranding 2, OD και Physint. Όσον αφορά το Death Stranding 2, λέει ότι η ομάδα «άρχισε ασχολείται με το gameplay» κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, αφού δούλεψε στη μουσική παραγωγή, την ηχογράφηση των φωνητικών στην ιαπωνική γλώσα και άλλα. Για τα άλλα δύο παιχνίδια, ωστόσο, υπήρξαν προβλήματα.
Πρώτον, για το OD, ο Kojima λέει ότι η ανάπτυξη του συνεχίστηκε μαζί με το scanning των ηθοποιών και του περιβάλλοντος. Το δεύτερο εξάμηνο του έτους, όμως, το scaning και τα γυρίσματα ανεστάλησαν λόγω της απεργίας. Για το Physint, το casting ανεστάλη λόγω της απεργίας.
Ο Kojima δήλωσε ότι η ανάπτυξη πρόκειται να συνεχιστεί το επόμενο έτος, εφόσον βέβαια επιτευχθεί συμφωνία. Η τρέχουσα απεργία της SAG-AFTRA ξεκίνησε τον Ιούλιο μετά από 18 μήνες διαπραγματεύσεων σχετικά με την προστασία ενάντια στο AI για τους ηθοποιούς που μετέχουν σε video games. Μέχρι τη στιγμή αυτή δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για το σε ποια φάση βρίσκονται οι συνομιλίες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity