Σημειώνει πως η δημιουργική ομάδα ήταν αυτή η οποία αντιμετώπισε το μεγαλύτερο μέρος της παρενόχλησης, που οδήγησε σε «προσωπικές επιθέσεις στο διαδίκτυο.» Είπε επίσης ότι η σκληρή δουλειά των developers φαινομενικά μετατρέπεται σε «σύμβολο διχασμού». Πρόσθεσε πως όλο αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επικρατήσει απογοήτευση μεταξύ των μελών της ομάδας.
Μιλώντας σε μια εκδήλωση που διοργάνωσε η BAFTA, ο Marc-Alexis Cote προσπάθησε να δικαιολογήσει την απόφαση να παίξουν το χαρτί της διαφορετικότητας και του μη αποκλεισμού κανενός από το Assassin’s Creed Shadows. Σημείωσε ότι η Ubisoft αγκάλιαζε πάντα την ποικιλομορφία - και δεδομένου ότι η ιστορία είναι διαφορετική - θέλει να απεικονίσει με ακρίβεια τις αποχρώσεις της ιστορίας και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι πρωταγωνιστές στο παιχνίδι.
«Το υπάρχον κλίμα είναι σκληρό για τις δημιουργικές μας ομάδες. Αντιμετωπίζουν ψέματα, μισές αλήθειες και προσωπικές επιθέσεις στο διαδίκτυο. […] Δεν είναι απλά αποκαρδιωτικό, μπορεί να γίνει καταστροφικό», τόνισε ο Marc-Alexis Cote.
Επικαλούμενος παραδείγματα από το παρελθόν της σειράς, ο Cote ανάφερε ότι η Ubisoft εστιάζεται στην ποικιλομορφία και βασίζεται πάντα σε ιστορικά γεγονότα, όχι στις σύγχρονες απόψεις.
Το Assassin’s Creed Shadows θα λανσαριστεί στις 14 Φεβρουαρίου 2024, για PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S και PC.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity