Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Καλύτερο από το NieR: Automata το Stellar Blade, υποστηρίζει ο Yoko Taro

*
To Stellar Blade είναι καλύτερο από το NieR: Automata, σύμφωνα με τον δημοφιλή δημιουργό του δεύτερου, Yoko Taro.

"Το Stellar Blade είναι ένα πραγματικά εκπληκτικό παιχνίδι. Θα έλεγα ότι είναι πολύ καλύτερο από το NieR:Automata", είπε ο Taro, πριν προχωρήσει σε περισσότερες λεπτομέρειες.


"Τα γραφικά έχουν ποιότητα επόμενης γενιάς και η κατεύθυνση του σχεδιασμού των χαρακτήρων είναι εκπληκτική. Οι cool ανδρικοί χαρακτήρες και οι χαριτωμένοι γυναικείοι χαρακτήρες με το μοναδικό στυλ του κυρίου Kim είναι πραγματικά ελκυστικοί. Τα καταστήματα στα RPGs έχουν συχνά μια κοντινή φωτογραφία του καταστηματάρχη, η οποία δεν μου αρέσει γιατί νομίζω ότι δεν ταιριάζει. Ττο Stellar Blade υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά η καταστηματάρχης ήταν τόσο χαριτωμένη που δεν με πείραξε. Η χαριτωμένη της εμφάνιση ήταν πιο σημαντική από τις σχεδιαστικές επιλογές.

Ο Taro συνέχισε: "Στην πραγματικότητα, ήξερα ότι το Stellar Blade επρόκειτο να συγκριθεί με το NieR: Automata, και το είπα στον κύριο Kim όταν πρωτογνωριστήκαμε. Αν ασχοληθείς μαζί του, θα καταλάβεις αμέσως ότι είναι πολύ διαφορετικό παιχνίδι, αλλά ένας cool γυναικείος χαρακτήρας είναι βέβαιο ότι θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για συγκρίσεις. Δεν είναι πολλά παιχνίδια με παρόμοιο στυλ".

Επίσης, ο Taro σημείωσε ότι οι μάχες στο Stellar Blade έχουν μεγάλο βάθος, όμως παραδέχτηκε πως δυσκολεύτηκε να νικήσει το πρώτο boss. Από την άλλη, το NieR: Automata δημιουργήθηκε για το κοινό της Square Enix που τους αρέσουν τα RPG, όμως δεν είναι εξοικειωμένοι με τα παιχνιδια δράσης, οπότε ο Taro επικεντρώθηκε στην απλότητα του gameplay.

O Taro αναφέρθηκε και στα παιχνίδια της σειράς Souls. "Όταν εξετάζετε τα παιχνίδια Soulsborne από επιχειρηματική σκοπιά, μπορείτε να δείτε ότι η FromSoftware επινόησε την ιδέα της πώλησης της δυσκολίας ως προϊόν. Μέχρι τότε, ήταν η τάση να γίνονται τα πράγματα πιο casual και χωρίς άγχος, αλλά έκαναν το άγχος από μόνο του προϊόν. Ωστόσο, δεδομένου ότι αυτή είναι η εφεύρεση του Hidetaka Miyazaki, δεν βλέπω κανένα λόγο να προσπαθήσω να το αντιγράψω. Θα προτιμούσα να επινοήσω κάτι διαφορετικό". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    SHIFT UP

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*