"Συχνά έχω την ευκαιρία να ρωτήσω τους fans τη γνώμη τους και όταν τους ρωτάω πώς νιώθουν για τη χρονική καθυστέρηση, συχνά λένε ότι αισθάνονται ότι η κυκλοφορία μιας έκδοσης για υπολογιστές δύο ή τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα ενός παιχνιδιού στο PlayStation είναι αποδεκτή", συμπλήρωσε ο Ryan.
"Συχνά έχω την ευκαιρία να ρωτήσω τους fans τη γνώμη τους και όταν τους ρωτάω πώς νιώθουν για τη χρονική καθυστέρηση, συχνά λένε ότι αισθάνονται ότι η κυκλοφορία μιας έκδοσης για υπολογιστές δύο ή τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα ενός παιχνιδιού στο PlayStation είναι αποδεκτή", συμπλήρωσε ο Ryan.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 22/05/23
Ο επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, πιστεύει ότι η τρέχουσα στρατηγική της Sony για την κυκλοφορία παιχνιδιών σε PC είναι αποδεκτή από τους fans.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity