Οι παραπάνω λογαριασμοί προσφέρουν υποστήριξη στους παίκτες 7 ημέρες την εβδομάδα, με την αμερικάνικη έκδοση του Ask PlayStation να λειτουργεί από τον Μάιο του 2010. Μετρά μάλιστα περισσότερους από 1,7 εκατομμύριο ακόλουθους.
Η εταιρεία προτρέπει τους πελάτες του PlayStation στην αναζήτηση υποστήριξης μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του brand, ή από τα αντίστοιχα κανάλια του στο YouTube. Ξεκινώντας φυσικά από την 1η Αυγούστου του 2022.
Starting August 1st, 1-to-1 PlayStation Support via Twitter will no longer be available. To connect w/ PlayStation Support, visit https://t.co/XrvlucY4jr For support articles & self-help resources, visit https://t.co/RfTB4Wzxlp For support videos, visit https://t.co/9dKMRCgkY2
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) July 18, 2022
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity