Σύμφωνα με τον Pierre-Loup Griffais της Valve που μίλησε στο PC Gamer, η εταιρεία έχει ως στόχο να μειώσει το μέγεθος των shader cache files κατά 60%, επιτρέποντας στην φορητή κονσόλα να διαθετει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο για παιχνίδια.
Η αλλαγή θα έρθει μαζί με την κυκλοφορία ενός update για το Steam OS, που περιλαμβάνει την έκδοση 23.1 των drivers του Mesa graphics. Οι νέοι drivers θα αναδιαμορφώσουν το RADV pipeline cache, με βάση το “vk_pipeline_cache” που θα μειώσει το μέγεθος των shader caches που διατηρούνται από το Steam OS. Ο Pierre-Loup Griffais ξεκαθάρισε ωστόσο, πως η αλλαγή αυτή δεν θα είναι δυνατή σε όλα τα παιχνίδια που είναι συμβατά με την κονσόλα, ενώ αναφέρει πως η ομάδα εξετάζει κάθε πιθανό ενδεχόμενο για απελευθερώσει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity