Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Unity ακυρώνει το αμφιλεγόμενο Runtime Fee και στρέφεται στις συνδρομές για επιπλέον έσοδα

*
Η Unity ανακοίνωσε ότι ακυρώνει τα σχέδιά της για το αμφιλεγόμενο Runtime Fee. Η χρέωση ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2023 και επρόκειτο να τεθεί σε ισχύ της 1η Ιανουαρίου. Προέβλεπε ότι η Unity θα λάμβανε επιπλέον χρήματα με βάση το πόσες φορές είχε εγκαατσταθεί ένα παιχνίδι το οποίο είχε δημιουργηθεί με τη Unity Engine. Αργότερα, η εταιρεία υπαναχώρησε μερικώς από το πλάνο της, λέγοντας ότι το Runtime Fee θα ίσχυε μόνο για τους χρήστες που έχουν συνδρομή στις υπηρεσίες Unity Pro και Unity Enterprise, αποκλείοντας τα παιχνίδια που βρίσκονταν ήδη στην αγορά.

Τώρα όμως, με μια ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Unity, ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Matt Bromberg ενημερώνει πως η χρέωση έχει καταργηθεί εντελώς.


Όπως θα μπορέσετε να διαβάσετε μέσω του link που θα βρείτε στο παρακάτω post, η Unity επανέρχεται στο συνδρομητικό μοντέλο ανά θέση εργασίας για τις υπηρεσίες Unity Pro και Enterprise. Το Unity Personal παραμένει δωρεάν και το όριο των εσόδων αυξάνεται στα $200.000 από $100.000, ενώ το κόστος του Unity Pro αυξάνεται κατά 8% και ανεβαίνει στα $2.200 ετησίως, με την αύξηση για το Unity Enterprise να είναι της τάξης του 25%.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*