Η απάντηση του τμήματος υποστήριξης της Ubisoft μέσω μηνύματος στο Twitter ήταν η εξής: “Απλώς θέλαμε να ενημερώσουμε ότι μπορείτε να αποφύγετε την απενεργοποίηση του λογαριασμού σας, συνδέοντας τον λογαριασμό σας εντός 30 ημερών (από τη λήψη του email) και επιλέγοντας τον σύνδεσμο Ακύρωση Απενεργοποίησης Λογαριασμού που περιέχεται στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου".
Όταν ρωτήθηκε για το θέμα, εκπρόσωπος της Ubisoft υποστήριξε ότι λόγω των διατάξεων του GDPR, η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να απενεργοποιήσει τους μη ενεργούς λογαριασμούς, για να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία περί προστασίας δεδομένων.
"Αυτό συμβαίνει όταν έχουμε λόγους να πιστεύουμε ότι ο εν λόγω λογαριασμός θα συνεχίσει να μη χρησιμοποιείται", αναφέρει ένα μήνυμα στην ιστοσελίδα της Ubisoft.
Η Ubisoft ισχυρίζεται επίσης ότι δεν θα διαγράψει λογαριασμούς με αγορές που συνδέονται με αυτόν για τέσσερα χρόνια, αν και το παραπάνω email που εστάλη στον χρήστη φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με αυτό.
UBISOFT closes your account if you haven’t logged in for some time.
— AntiDRM (@PC_enjoyer) July 19, 2023
You will lose all your games purchased forever. pic.twitter.com/exC78bUt93
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity