Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Treyarch εξηγεί τους λόγους για την επιβράδυνση των κινήσεων στο Call of Duty

*
Μέσω μιας ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Matt Scronce της Treyarch εξήγησε τους λόγους για τους οποίους η κινήσεις στο Call of Duty έχουν επιβραδυνθεί μετά το Call of Duty: Modern Warfare που κυκλοφόρησε το 2019. Επίσης, έκανε αναφορά σε μηχανισμούς που δεν είναι αποτελεσματικοί στο Black Ops 6, παρά το γεγονός ότι επί χρόνια έχουν αποτελέσει χαρακτηριστικά στοιχεία της σειράς.

«Μόλις αυξηθούν οι ταχύτητες σε στάση prone και crouch, καταλήγετε σε αναντιστοιχία μεταξύ POV 1ου και 3ου προσώπου, και η κατάληξη είναι το “snaking”, το οποίο ήταν ένα τεράστιο πρόβλημα στο παρελθόν», έγραψε ο Scronce.


«Δεν ήμουν ποτέ fan των συνεχών αλμάτων κατά τη διάρκεια της μάχης, οπότε όταν σχεδιάσαμε τους μηχανισμούς omnimovement, τροποποιήσαμε το sway/ bob όταν κάνεις άλμα by default, ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή δεν θα ήταν η πιο αποτελεσματική τακτική στο πεδίο της μάχης».

«Αν θέλετε να σπαμάρατε άλματα κατά το shooting, υπάρχουν τα Perks και τα Attachments που θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα, όπως κάνουμε με το slide και το dive», συμπλήρωσε ο Scronce. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*