«Μόλις αυξηθούν οι ταχύτητες σε στάση prone και crouch, καταλήγετε σε αναντιστοιχία μεταξύ POV 1ου και 3ου προσώπου, και η κατάληξη είναι το “snaking”, το οποίο ήταν ένα τεράστιο πρόβλημα στο παρελθόν», έγραψε ο Scronce.
«Δεν ήμουν ποτέ fan των συνεχών αλμάτων κατά τη διάρκεια της μάχης, οπότε όταν σχεδιάσαμε τους μηχανισμούς omnimovement, τροποποιήσαμε το sway/ bob όταν κάνεις άλμα by default, ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι αυτή δεν θα ήταν η πιο αποτελεσματική τακτική στο πεδίο της μάχης».
«Αν θέλετε να σπαμάρατε άλματα κατά το shooting, υπάρχουν τα Perks και τα Attachments που θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα, όπως κάνουμε με το slide και το dive», συμπλήρωσε ο Scronce.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity