Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Team Ninja προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα με τα saves data που διαγράφονται στην έκδοση του Rise of the Ronin για PC

*
Η Team Ninja διερευνά αναφορές παικτών σχετικά με προβλήματα στα δεδομένα αποθήκευσης για την έκδοση του Rise of the Ronin για PC.

Συγκεκριμένα, έχει παρατηρηθεί πως τα δεδομένα αποθήκευσης εξαφανίζονται αναγκάζοντας τους παίκτες να ξεκινήσουν το παιχνίδι από την αρχή. Οι αναφορές σημειώθηκαν στο forum του Steam και δεν ήταν λίγοι οι εξαγριωμένοι παίκτες που έχασαν τα saves μετά από 10 με 15 ώρες παιχνιδιού.


Η εταιρεία δήλωσε μέσω του επίσημου λογαριασμού της στο X πως “αυτή τη στιγμή διερευνούμε το συγκεκριμένο πρόβλημα με τα δεδομένα αποθήκευσης του Rise of the Ronin στο Steam”. Στη συνέχεια αναφέρουν πιθανές “πρόχειρες¨ λύσεις, μεταξύ των οποίων η εύρεση εφεδρικών δεδομένων αποθήκευσης, περισσότερα βήματα κατά την αποθήκευση στο Steam Cloud ή απενεργοποίηση του file sharing στο Google Drive, το OneDrive ή το Dropbox. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Team Ninja

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*