Σε ένα thread στο X, o Avellone εξήγησε πως είχε όραμα όπως της Treyarch και Activision για τα Call of Duty, τα οποία είχαν τις δικές τους ιστορίες αλλά ήταν όλα στο ίδιο σύμπαν. Το πλάνο του ήταν η Bethesda Game Studios να κυκλοφορούσε ένα βασικό παιχνίδι Elder Scrolls και μετά να δημιουργούσε ένα spin-off στον ίδιο κόσμο ή σε κοντινό timeline.
Από ότι φαίνεται ωστόσο, η Bethesda Game Studios δεν προχώρησε σε αυτή την ιδέα.
This is true. One of the Elder Scrolls proposals (which I pitched) was intended to serve the same function as FNV did between F3 and F4, to provide more adventures in the setting during the years before the next Bethesda release. https://t.co/7yJNkn8cUY
— Chris Avellone (@ChrisAvellone) December 18, 2023
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity