Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η ομάδα ανάπτυξης του It Takes Two δεν θα υπέκυπτε σε απαίτηση της EA για live-service games

*
Πριν λίγο καιρό, ο επικεφαλής της EA Andrew Wilson ανέφερε πως το Dragon Age: The Veilguard θα είχε καλύτερες πωλήσεις αν το παιχνίδι ήταν live-service, ένα σχόλιο που προκάλεσε αντιδράσεις στη κοινότητα αλλά και στο creative director του παιχνιδιού Mike Laidlaw που δήλωσε πως "καλύτερα να παραιτηθώ παρά να φτιάξω ένα live-service game".

Στο σχόλιο του Wilson αντέδρασε και ο ιδρυτής της Hazelight Josef Fares, ο οποίος αναφέρει πως η ομάδα του δεν θα γίνει ποτέ ένα "live-service game studio" και πως το live-service "δεν θα είναι ποτέ επιλογή του".


Σε συνέντευξή του με το Eurogamer, ο Fares αναφέρει: "Πιστεύω πως το live-service δεν είναι ο σωστός τρόπος ανάπτυξης παιχνιδιών. Ελπίζω πως όλο και περισσότεροι developers να αρχίσουν να εστιάζουν στο πάθος τους και στο τι πίστευουν. Στο τέλος, είναι ολοφάνερο - η Hazelight είναι τρανό παράδειγμα - πως αν πιστεύεις στο όραμά σου και το ακολουθήσεις, πάλι θα φτάσεις σε ένα μεγάλο κοινό. Σε αυτό θέλω να εστιάσουν όλοι". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*