Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η νοοτροπία του PlayStation υπεύθυνη για το λουκέτο στη δημιουργό του Gravity Rush

*
Η ομάδα που δημιούργησε το Gravity Rush ήταν ένα από τα πιο ταλαντούχα studios του PlayStation. H Japan Studio πρόσφερε πολλά επιτυχημένα Ips, όμως έκλεισε το 2021. Πρόσφατα, το δημιουργός του Gravity Rush, Keiichiro Toyama αποκάλυψε τον βασικό λόγο για τον οποίο η Japan Studio πήρε την κάτω βόλτα. Όπως είπε, το PlayStation ήθελε παιχνίδια υψηλού προϋπολογισμού, όμως το studio είχε έφεση στη δημιουργικότητα και σε πιο «πειραματικές» κυκλοφορίες.

Μιλώντας στο VGC, ο Keiichiro Toyama εξήγησε ότι ο υψηλός προϋπολογισμός δεν είναι απαραίτητος για τη δημιουργία σπουδαίων παιχνιδιών. Όμως το PlayStation μάλλον δεν προτιμούσε τέτοια projects.


Τόνισε ότι η Sony οραματιζόταν για τη Japan Studio ένα μέλλον παρόμοιο με αυτό των άλλων της studios.

Την εποχή αυτή ο Toyama ετοιμάζει το Slitterhead, που θα κυκλοφορήσει εντός του 2024. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*