Ο game director Tatsuya Kamiyama αναφέρει πως οι επόμενες προσπάθειες της εταιρίας βρήκαν εμπόδια ακόμα και στις πιο βασικές κινήσεις όπως το inhaling, το spitting out και το jumping. Έπειτα, το πρόβλημα ήταν το μοντέλο του Kirby. Αφού είναι ολοστρόγγυλο, όταν ο παίκτης χειρίζεται το Kirby από πίσω, είναι δύσκολο να καταλάβει σε ποιά κατεύθυνση κοιτάει. Ωστόσο, ο Kei Ninomiya της Nintendo ανέφερε πως η HAL θα μπορούσε να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και να κυκλοφορήσουν ένα 3D Kirby game.
Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι το Kirby and the Forgotten Land, το οποίο έχει αρκετά θετικές κριτικές, με το score του στο Metacritic να φτάνει στο 85.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity