Στο νέο του βιβλίο με τίτλο “Disrupting the Game: From the Bronx to the Top of Nintendo”, ο Fils-Aime λέει πως το λανσάρισμα του Game Boy Micro που ακολούθησε τον ήδη απόγονο του συστήματος, Nintendo DS, ήταν αποτέλεσμα της "απλοϊκής σκέψης" που κρατούσε την εταιρεία πίσω εκείνη την εποχή.
Ο Fils-Aime ήταν αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing το 2005. Δήλωσε πως το αμερικάνικο παράρτημα της Nintendo σχεδίαζε ήδη τον επίλογο της σειράς του Game Boy Advance εκείνη την χρονιά, με μια προσφορά για τη Black Friday που θα άδειαζε όλο το απόθεμα που είχε απομείνει στην αγορά. Η Nintendo είχε ήδη στρέψει την προσοχή της στο τότε πρόσφατο επιτυχημένο λανσάρισμα του Nintendo DS.
Λόγω της δομής της εταιρείας όμως, ο Fils-Aime ισχυρίστηκε πως τα μέλη των επιχειρησιακών τμημάτων και των ομάδων παραγωγής, με στενές επαφές με το ιαπωνικό branch, είχαν ήδη ακούσει για το Game Boy Micro πριν από αυτόν. Ακολουθεί αυτολεξεί μετάφραση των γραπτών του Fils-Aime:
"Από την πλευρά μου, η ιδέα του Game Boy Micro δεν θα εγκρινόταν. Το hardware ήταν πολύ μικρό σε μέγεθος, τα πλήκτρα ήταν πολύ δύσκολο να πατηθούν από έναν ενήλικα φυσιολογικού μεγέθους και επίσης η οθόνη ήταν πάρα πολύ μικρή. Αυτό πήγαινε κόντρα στα τότε trends των ηλεκτρονικών να μεγενθύνουν συνεχώς τις οθόνες. Παρόλα αυτά, η ανάπτυξη του συστήματος είχε συνεχίσει και πλέον ήμασταν αναγκασμένοι να λανσάρουμε το προϊόν. Είχα πεί στον Don James και τον Mike Fukuda πως θα έπρεπε να το έχουμε συζητήσει εδώ και καιρό αυτό. Θα έπρεπε να έχουμε συμφωνήσει πως αυτό το προϊόν θα λειτουργήσει ως αντιπερισπασμός για εμάς στην αγορά και είτε θα έπρεπε να το έχουμε τερματίσει ως project, είτε θα έπρεπε να μην το λανσάρουμε εδώ. Αν εργαζόμασταν ομαδικά θα είχαμε διαφορετικό αποτέλεσμα. Το μήνυμα που προσπαθούσα να περάσω δεν ήταν να τους επιπλήξω – άλλωστε εκείνη την περίοδο ήμασταν συνεργάτες. Ήταν να αναγνωρίσω μπροστά τους ότι λειτουργούσαμε σε "κλίκες" και αυτό μας έκανε λιγότερο αποτελεσματικούς στο να διαχειριστούμε projects που έρχονται από την Nintendo Iαπωνίας".
Το Game Boy Micro τελικά λανσαρίστηκε με δυσάρεστα αποτελέσματα για την Nintendo σύμφωνα με τον Fils-Aime, πουλώντας λιγότερο από ένα εκατομμύριο κομμάτια τον πρώτο μήνα του στην αγορά και λιγότερα από δύο εκατομμύρια 4 μήνες αργότερα στο τέλος του 2005.
Ο Fils-Aime έγινε πρόεδρος της Nintendo Αμερικής τον επόμενο χρόνο και χρησιμοποίησε το λανσάρισμα του Game Boy Micro ως διδακτική στιγμή για την εταιρεία.
"Το μάθημα: η ηγεσία της εταιρείας χρειαζόταν συνεχή επικοινωνία για τις προτεραιότητές μας. Ως πρόεδρος, η λύση που έδωσα ήταν να εγκαθιδρύσω εβδομαδιαία meetings με τα ηγετικά στελέχη για να αναλύσουμε τις προτεραιότητές μας και την πρόοδό μας σε αυτές".
Ο Fils-Aime συνεχίζει λέγοντας πως η απόφασή του αρχικά δεν άρεσε σε πολλά στελέχη της Nintendo Αμερικής, αλλά τα πλεονεκτήματα της διαδικασίας αυτής φάνηκαν έγιναν ξεκάθαρα πολύ γρήγορα.
"Με το που ξεκινήσαμε, όλοι είδαν τα πλεονεκτήματα", δηλώνει ο Reggie. "H γκρίνια σταμάτησε, η μεταφορά των πληροφοριών επιταχύνθηκε και είδαμε άμεση βελτίωση στην ταχύτητα επίτευξης των στόχων μας. Ενώ προετοιμαζόμασταν να μπούμε στο νέο οικονομικό μας έτος, ευθυγραμμίζαμε τις προτεραιότητές μας για αυτό. Η διαδικασία αυτή μας επιβεβαίωνε πως υπήρχε συμφωνία απο όλους σε ολόκληρη την εταιρεία. Τότε, μοιραζόμουν τις προτεραιότητες και τις αποφάσεις μας με τον CEO της Nintendo, τον κύριο Iwata, για να δημιουργήσουμε αυτό το σχήμα σκέψης για της προτεραιότητες ολόκληρης της Nintendo το επερχόμενο έτος".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity