Όπως σημειώνει η ιστοσελίδα GamesIndustry.biz, οι απολύσεις επηρεάζουν 775 εργαζόμενους, αν λάβει κανείς υπόψη την έκθεση που έδωσε στη δημοσιότητα η EA τον Μάρτιο του 2022, με βάση την οποία το προσωπικό της ανερχόταν σε 12.900 υπαλλήλους.
Ο διευθύνων σύμβουλος της EA, Andrew Wilson φέρεται να είπε στο προσωπικό ότι η εταιρεία "λειτουργεί από θέση ισχύος" και θα αξιοποιήσει τα κυριότερα brand της για να δημιουργήσει παιχνίδια με μεγάλες κοινότητες, να προσφέρει σε αυτούς τους παίκτες εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργίας όπως επίσης και υψηλής ποιότητας αφηγηματικές εμπειρίες,
Σημείωσε: "Καθώς δίνουμε μεγαλύτερη βάση σε όλο το χαρτοφυλάκιό μας, απομακρυνόμαστε από projects που δεν συμβάλλουν στη στρατηγική μας, αναδιαρθρώνοντας ορισμένες από τις ομάδες μας".
"Αυτό είναι το πιο δύσκολο κομμάτι και εργαζόμαστε στη διαδικασία με τη μέγιστη προσοχή και σεβασμό. Όπου μπορούμε, παρέχουμε ευκαιρίες στους συναδέλφους μας να μεταφερθούν σε άλλα projects. Όπου αυτό δεν είναι δυνατό, παρέχουμε αποζημίωση απόλυσης και πρόσθετα οφέλη, όπως υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης και αναζήτησης νέας σταδιοδρομίας".
Η Electronic Arts είχε καθαρά έσοδα γύρω στα $7 δισ. το περασμένο έτος, με το μικτό κέρδος να είναι πάνω από $5 δισ. (αύξηση 18%). Το 2022, ο Wilson έβαλε στον λογαριασμό του 172 φορές περισσότερα χρήματα από τον μέσο υπάλληλο της EA ή 636 φορές πιο πολλά από ορισμένους υπαλλήλους του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity