Σε ένα blog post, ο γενικός διευθυντής της BioWare, Gary McKay, δήλωσε πως η επαναδιοργάνωση των ομάδων ανάπτυξης είναι απαραίτητη, καθώς η Electronic Arts επαναπροσδιορίζει την προσέγγισή της στο development παιχνιδιών.
“Για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των επερχόμενων project μας, να συνεχίσουμε να μένουμε στο ανώτερο επίπεδο και να επιβεβαιώσουμε οτι η BioWare θα συνεχίσει τις επιτυχίες στην ραγδαία εξελισσόμενη βιομηχανία μας, πρέπει να γυρίσουμε σε πιο ευέλικτο μοντέλο ανάπτυξης. Έτσι θα επιτρέψουμε στους προγραμματιστές μας να είναι πιο δημιουργικοί και να μπορούν να διατυπώσουν καλύτερα το όραμά τους.
Μετά απο πολλή σκέψη και προσεκτικό σχεδιασμό, καταλήξαμε σε ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο το οποίο θα διατηρήσει την υγεία του studio και θα μας επιτρέψει να κάνουμε αυτό που κάνουμε καλύτερα: Να δημιουργήσουμε εξαιρετικές εμπειρίες campaign, με εκπληκτικές ιστορίες, πλούσιους κόσμους και έξυπνους χαρακτήρες.”
Ο McKay επιβεβαίωσε πως η εταιρεία κάνει τα πάντα για να χειριστεί την διαδικασία με εμπάθεια, σεβασμό και καθαρή επικοινωνία. Τέλος, διαβεβαιώνει τους παίκτες πως αυτές οι κινήσεις δεν θα επηρεάσουν καθόλου την ανάπτυξη του Dragon Age: Dreadwolf.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity