Μιλώντας στο Friends Per Second podcast, ο δημοσιογράφος του Bloomberg, Jason Schreier έφερε στο φως της δημοσιότητας λεπτομέρειες για το project που ακυρώθηκε. Ο χρήστης του Χ, Dream Walker κοινοποίησε ένα σχετικό clip, στο οποίο ο Schreier αποκαλύπτει ότι το παιχνίδι βρισκόταν σε διαδικασία ανάπτυξης για τέσσερα χρόνια, ήταν ένα project το οποίο είχε στοιχίσει πολλά χρήματα και απασχολούσε εκατοντάδες developers, ενώ το αποτέλεσμα της ακύρωσής του ήταν να πέσουν κεφάλια στη Sony.
Ελπίζουμε μια μέρα να μάθουμε όλο τα παρασκήνιο που δεν έκανε δυνατή την κυκλοφορία του The Last of Us Online.
Naughty Dog 's The Last of Us Online /Factions 2
— Dream Walker (@Dream_WaIker) August 9, 2024
"Was In development for ~4 years
With a team in the hundreds"
An expensive project
The cancellation "made some heads roll at Sony as a result"
Per Jason Schreier#PlayStation #PS5 #Lastofus #TLOU pic.twitter.com/rABR04REqH
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity