Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η ακύρωση του The Last of Us Online από τη Sony δεν ήταν "αναίμακτη"

*
Η ακύρωση του πολυαναμενόμενου The Last of Us Online (γνωστού και ως Factions, που αρχικά ήταν προγραμματισμένο να αποτελέσει μέρος του The Last of Us: Part II) της Naugty Dog, είναι μια υπόθεση που ακόμα δεν έχει ξεχάσει η βιομηχανία των video games. Πρόσφατα διέρρευσαν νέες πληροφορίες και φαίνεται ότι κάποιοι στη Sony έπρεπε να πληρώσουν το τίμημα για αυτή την εξέλιξη.

Μιλώντας στο Friends Per Second podcast, ο δημοσιογράφος του Bloomberg, Jason Schreier έφερε στο φως της δημοσιότητας λεπτομέρειες για το project που ακυρώθηκε. Ο χρήστης του Χ, Dream Walker κοινοποίησε ένα σχετικό clip, στο οποίο ο Schreier αποκαλύπτει ότι το παιχνίδι βρισκόταν σε διαδικασία ανάπτυξης για τέσσερα χρόνια, ήταν ένα project το οποίο είχε στοιχίσει πολλά χρήματα και απασχολούσε εκατοντάδες developers, ενώ το αποτέλεσμα της ακύρωσής του ήταν να πέσουν κεφάλια στη Sony.


Ελπίζουμε μια μέρα να μάθουμε όλο τα παρασκήνιο που δεν έκανε δυνατή την κυκλοφορία του The Last of Us Online.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*