Ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου Gus Zinn αποκάλυψε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο all-in που ακολουθούν τα Xbox Game Studios της Microsoft. Αυτό το τμήμα φαίνεται όλο και περισσότερο έτοιμο να γίνει ο μεγαλύτερος εκδότης της βιομηχανίας, αν δεν υπάρξει μια μαζική, συνεχής εισροή επί πληρωμή συνδρομητών. Ένα άρθρο με τίτλο «Microsoft's Games Business Falls Short» από το The Information παρουσιάζει την όλη εικόνα.
Αρκετά κορυφαία στούντιο παιχνιδιών έχουν ήδη αντισταθεί στην πρόταση της Microsoft, προτιμώντας να ρισκάρουν στην παραδοσιακή αγορά με συμβατικές κυκλοφορίες στο μέλλον. Επιπλέον, πριν ολοκληρώσει τη γιγαντιαία εξαγορά της Activision, η Microsoft πόνταρε σε πάνω από 100 εκατομμύρια συνδρομητές του Game Pass στην υπηρεσία της μέχρι το 2030. Αυτός είναι πιθανώς ο αριθμός που έπρεπε να επιτύχει η προσπάθεια για να αξίζει η τεράστια επένδυση, όχι μόνο σε χρήμα και χρόνο αλλά και στην επανεκπαίδευση του βασικού κοινού της σχετικά με το τι αξίζει ένα παιχνίδι.
Το άρθρο ισχυρίζεται ότι η Microsoft (η οποία βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να καθιερώσει τις συνδρομές στο gaming) θα πρέπει να τριπλασιάσει την τρέχουσα βάση συνδρομητών της μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, κάτι που, φαίνεται εξαιρετικά απίθανο. Με άλλα λόγια, θα έπρεπε να αυξάνει τη συνδρομητική της βάση ετησίως με ρυθμό 40% για τα επόμενα πέντε χρόνια συνεχόμενα, χωρίς αποτυχία - ένας ραγδαίος ρυθμός που δεν έχει πλησιάσει από τις πρώτες ημέρες του COVID-19 το 2020.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity