Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

«Η αγορά δεν έχει πραγματικά ανάγκη το Game Pass», σύμφωνα με εταιρεία αναλύσεων

*
Οι συνδρομητικές υπηρεσίες video games βρίσκονται σε άνθηση τα τελευταία χρόνια, με το PlayStation Plus και το Xbox Game Pass να φιλοδοξούν να αυξήσουν τα έσοδα των Sony και Microsoft αντίστοιχα. Η Sony προσφέρει την υπηρεσία της περισσότερο ως συμπλήρωμα των κυκλοφοριών στο PlayStation, αλλά η Microsoft έχει υιοθετήσει το μοντέλο των day one κυκλοφοριών στο Xbox Game Pass, τοποθετώντας την υπηρεσία στην πρώτη γραμμή. Πολλές οι συζητήσεις και οι αναλύσεις σχετικά με τις διαφορετικές αυτές προσεγγίσεις και τώρα, η εταιρεία οικονομικών αναλύσεων Macquarie Science and Technology Fund, υποστηρίζει ότι «Η πλειοψηφία της αγοράς παιχνιδιών δεν θέλει πραγματικά ένα game pass».

Ο διαχειριστής χαρτοφυλακίου Gus Zinn αποκάλυψε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο all-in που ακολουθούν τα Xbox Game Studios της Microsoft. Αυτό το τμήμα φαίνεται όλο και περισσότερο έτοιμο να γίνει ο μεγαλύτερος εκδότης της βιομηχανίας, αν δεν υπάρξει μια μαζική, συνεχής εισροή επί πληρωμή συνδρομητών. Ένα άρθρο με τίτλο «Microsoft's Games Business Falls Short» από το The Information παρουσιάζει την όλη εικόνα.


Αρκετά κορυφαία στούντιο παιχνιδιών έχουν ήδη αντισταθεί στην πρόταση της Microsoft, προτιμώντας να ρισκάρουν στην παραδοσιακή αγορά με συμβατικές κυκλοφορίες στο μέλλον. Επιπλέον, πριν ολοκληρώσει τη γιγαντιαία εξαγορά της Activision, η Microsoft πόνταρε σε πάνω από 100 εκατομμύρια συνδρομητές του Game Pass στην υπηρεσία της μέχρι το 2030. Αυτός είναι πιθανώς ο αριθμός που έπρεπε να επιτύχει η προσπάθεια για να αξίζει η τεράστια επένδυση, όχι μόνο σε χρήμα και χρόνο αλλά και στην επανεκπαίδευση του βασικού κοινού της σχετικά με το τι αξίζει ένα παιχνίδι.

Το άρθρο ισχυρίζεται ότι η Microsoft (η οποία βρίσκεται στην καλύτερη θέση για να καθιερώσει τις συνδρομές στο gaming) θα πρέπει να τριπλασιάσει την τρέχουσα βάση συνδρομητών της μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, κάτι που, φαίνεται εξαιρετικά απίθανο. Με άλλα λόγια, θα έπρεπε να αυξάνει τη συνδρομητική της βάση ετησίως με ρυθμό 40% για τα επόμενα πέντε χρόνια συνεχόμενα, χωρίς αποτυχία - ένας ραγδαίος ρυθμός που δεν έχει πλησιάσει από τις πρώτες ημέρες του COVID-19 το 2020. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*