“Θέλουν να βεβαιωθούν ότι [αυτό] ξεπερνά τις προσδοκίες των υπαρχόντων fans”, είπε για το sequel. “Για παράδειγμα, μερικά από τα σχόλια σχετικά με το Hi-Fi Rush ήταν ότι κάποιοι ένιωθαν ότι [απλώς] περνούσαν από εργοστάσια, οπότε τώρα θέλουν να δώσουν μια εμπειρία πιο ανοιχτού κόσμου. Δεν νομίζω ότι θα είναι εντελώς ανοιχτός κόσμος, αλλά ένα πιο δυναμικό περιβάλλον στο οποίο παίζεις. Επίσης, θα χρησιμοποιήσουν πιο προηγμένη τεχνολογία στη ρυθμική δράση, ώστε να είναι περισσότερο αισθητός ο συγχρονισμός".
Η Park είπε επίσης ότι το πρώτο Hi-Fi Rush θα μπορούσε να λάβει περισσότερα DLCs και να κυκλοφορήσει για πρόσθετες πλατφόρμες, όπως το Nintendo Switch.
“Αυτό θέλει πραγματικά η ομάδα. Νομίζω ότι θέλουν να δουλέψουν σε DLCs του Hi-Fi Rush επειδή είναι αφοσιωμένοι στο να διασφαλίσουν ότι το Hi-Fi Rush 2 τηρεί υψηλά πρότυπα ποιότητας. Δεν θέλουν να επισπεύσουν το sequel, αλλά αφιερώνουν τον απαραίτητο χρόνο για να βελτιώσουν το παιχνίδι και να δημιουργήσουν μια διαφορετική εμπειρία”.
Σχετικά με την απόφαση της Microsoft να πουλήσει το Hi-Fi Rush μαζί με την Tango, η Park είπε ότι ήταν “πολύ ασυνήθιστο για αυτούς να πουλήσουν το IP ακόμη και σε περίπτωση τερματισμού της λειτουργίας του στούντιο”.
Η Microsoft έχει διατηρήσει τα δικαιώματα για άλλα IP που αναπτύχθηκαν προηγουμένως από την Tango, συμπεριλαμβανομένων των Ghostwire Tokyo και The Evil Within.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity