"Δεν είναι θέμα χρημάτων ή αγοράς περισσότερων servers", εξήγησε ο Johan Pilestedt απαντώντας σε χρήστη του X. "Είναι θέμα δουλειάς. Πρέπει να βελτιστοποιήσουμε τους μηχανισμούς υποστήριξης. Ξεπερνάμε κάποια υπαρκτά όρια".
Yes! Good idea, I will sit behind the engineers and ask them "are we there yet?".
Or... I could let the engineers work independently, towards our common goal without me as the CEO pestering them at every moment.
I wonder which one will work best? — Pilestedt (@Pilestedt) February 19, 2024
Λίγο μετά από αυτό, ένας άλλος χρήστης είπε στον Pilestedt να "σταματήσει να κάνει tweet και να διορθώσει" το πρόβλημα, αναγκάζοντάς τον να απαντήσει ότι οι προγραμματιστές χρειάζονταν χρόνο για να εργαστούν πάνω στο ζήτημα χωρίς επιπλέον πίεση.
"Ναί! Καλή ιδέα", απάντησε, "θα πάω πίσω από τους μηχανικούς και θα τους ρωτήσω "ίμαστε ακόμα εκεί;"".
"Ή... θα μπορούσα να αφήσω τους μηχανικούς να εργαστούν ανενόχλητοι, προς τον κοινό μας στόχο, χωρίς εγώ ως Διευθύνων Σύμβουλος να τους ενοχλώ κάθε στιγμή. Αναρωτιέμαι ποιο θα λειτουργήσει καλύτερα;".
Επίσης, ο Pilestedt σημείωσε πως το studio ίσως δεν έπρεπε να προσφέρει διπλό XP στους παίκτες ως απολογία για την υπερφόρτωση των servers, καθώς αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εκ νέου συμφόρηση των servers ώστε να εκμεταλλευτούν όλοι την προσφορά.
“Ναι, στην τελική ίσως δεν ήταν η καλύτερη ιδέα", έγραψε και συνόδευσε την απάντησή του με ένα χαμογελαστό emoji και το hashtag #MyFault.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το παιχνίδι, μπορείτε να διαβάσετε το review του Κωνσταντίνου Καλκάνη.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity