"Ο κόσμος του GTA είναι φαντααστικός, οπότε η εισαγωγή πραγματικών brands, θα πρέπει να αφορά κάτι εμβληματικό, που να ταιριάζει σε αυτόν. Πρόκειται για μια δημιουργική απόφαση που πάρθηκε από τη Rockstar. Δεν έχει να κάνει με το οικονομικό. Δεν θα προσθέταμε κάποιο brand σε τίτλο μας μόνο και μόνο επειδή πρόκειται για μια ευκαιρία οικονομικού περιεχομένου", είπε ο Zelnick.
Όμως άλλα franchises, όπως το NBA και το PGA είναι περισσότερο φυσιολογικό να στηρίζονται σε τέτοιου είδους διαφημίσεις.
“Όταν ασχολείσαι με τέτοια παιχνίδια στον πραγματικό κόσμο, αναμένεις να δεις διαφημίσεις και σπόνσορες. Δεν έχει όμως την ίδια προσδοκία από τον Grand Theft Auto, παρά μόνο αν πρόκειται για πραγματικά brands. Οπότε για να προσθέσεις μια πραγματική εμπειρία χρειάζεται πολυ σκέψη και ευαισθησία απέναντι στους καταναλωτές και πιστεύω ότι η Rockstar Games φημίζεται γι αυτό.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity