"Αναμένουμε ότι αυτή θα είναι μια εμπειρία προσβάσιμη από τυφλούς παίκτες, από κωφούς παίκτες, από παίκτες με κινητικές ανάγκες", δήλωσε ο game dirtector Matthew Gallant. "Το σημαντικότερο νέο χαρακτηριστικό που έχουμε είναι ηχητικές περιγραφές για τα cinematics. Συνεργαστήκαμε με την Descriptive Video Works, μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες οι οποίες σχετίζονται με την τηλεόραση, τις κινηματογραφικές ταινίες και τα trailers video gamses, και την ενσωματώσαμε την τεχνογνωσία τους στα cutscenes για όλες τις γλώσσες του παιχνιδιού".
"Ένα άλλο, το οποίο ξεκίνησε ως πρωτότυπο, αλλά κατέληξε να είναι πραγματικά επιτυχημένο κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμών, είναι μια λειτουργία που αναπαράγει τους διαλόγους μέσω DualSense conroller ως haptic feedback. Με αυτόν τον τρόπο ένας κωφός παίκτης μπορεί να νιώσει τον τρόπο με τον αποδίδεται μια ατάκα, μπορεί να νιώσει την έμφαση, μαζί με τους υπότιτλους για να έχει μια αίσθηση του τρόπου με τον οποίο αποδίδεται ο διάλογος".
Όλες οι λεπτομέρειες για τα accessibility features του The Last of Us Part 1, στο σχετικό post του PlayStation Blog.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity