Η Housemarque ανακοίνωσε πως δουλεύει σε ένα νέο IP με το PlayStation πριν από λίγο καιρό. Μιλώντας για αυτό το project, η Korhonen ανέφερε: "To Returnal ήταν αρκετά φιλόδοξο project. Ονειρευτήκαμε πολλά για αυτό, αλλά έπρεπε να αφήσουμε πολλές ιδέες στην άκρη. Όλα αυτά τα narrative systems. Είμαι αρκετά ενθουσιασμένη να πάρουμε μερικά από αυτά τα κομμάτια και να δούμε πως να τα προσθέσουμε στο νέο IP μας. Δεν ξέραμε πόσο μεγάλο θα ήταν το Returnal. Το να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι για μια νέα πλατφόρμα, με νέα μηχανή και νέο team, όλα αυτά έπρεπε να τα μάθουμε κάπως. Τώρα έχουμε μια ομάδα που περπάτησε μέσα από την φωτιά και έμαθε να φτιάχνει μεγάλα παιχνίδια όπως το Returnal. Οπότε, ξεκινάμε το νέο project δυναμικά".
Η Korhonen μίλησε για τα μαθήματα που αυτή και η ομάδα έμαθαν κατά την διάρκεια ανάπτυξης του Returnal και για την δημιουργία του πρώτου μεγάλου narrative game της Housemarque.
"Νομίζω μάθαμε την σημασία του pacing και το πόσο δύσκολο είναι σε ένα rogue-like game. Είναι πολύ δύσκολο να το ελέγξεις και να πεις 'εντάξει, τώρα θα τους δείξουμε την καλύτερη ιστορία'. Αυτή είναι εν μέρη η ομορφιά των linear games, πρέπει να το ελέγξεις καταπληκτικά. Αφηνοντάς το και κατά κάποιο τρόπο δημιουργώντας το sandbox για τους παίκτες με τέτοιο τρόπο ώστε ορισμένα story blocks να γίνονται διαθέσιμα είναι απαιτητικό".
Θυμίζουμε πως στο Returnal, το narrative ξεδιπλώνεται μέσω μικρών clips που παίζουν όταν ο παίκτης πεθαίνει και γυρνάει στο πλοίο του. Υπάρχουν μεγαλύτερα story sequences που λαμβάνουν χώρα σε ένα σπίτι στη μέση της πρώτης περιοχής. Ωστόσο δεν είναι απαραίτητο να μπουν οι παίκτες στο συγκεκριμένο σπίτι και υπάρχουν αρκετά μέρη του narrative του Returnal που οι παίκτες μπορεί να παραλείψουν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity