Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H δημιουργός του Silent Hill: Ascension δηλώνει πως το monetisation του δεν είναι pay-to-win

*
O CEO της ομάδας ανάπτυξης Genvin, που είναι πίσω από τη δημιουργία του Silent Hill: Ascension, υποστηρίζει τα transactions του παιχνιδιού και αναφέρει πως υπάρχουν για να επιτρέπουν στους παίκτες να κάνουν "skip" το χρόνο του παιχνιδιού για να λάβουν in-game currency παρά να είναι pay-to-win.

Τα σχόλια του Jacob Navok έρχονται μετά την κατακραυγή της κοινότητας για το monetisation του παιχνιδιού.


Ο Navok δημοσίευσε στο X (Twitter) για να απαντήσει στα παράπονα για το παιχνίδι και να εξηγήσει το πως δουλεύει η οικονομία του, που περιλαμβάνει in-game currency. Μπορεί κάποιος να λάβει το παραπάνω currency παίζοντας mini-games και ολοκληρώνοντας live-service tasks. Τέλος, έδωσε παραπάνω εξηγήσεις για την αφαίρεση του global live chat.

"Τα currency packs είναι χρήσιμα αν δεν θέλει κάποιος να ολοκληρώσει τα puzzles" δηλώνει ο Novak, ενώ η χρήση των παραπάνω packs θα επηρεάζει και το Hope score, κάτι που ωστόσο δεν είναι canon. Όσον αφορά την έλειψη global live chat, ο Novak αναφέρει τα AI Filtering Systems δεν λειτουργούσαν σωστά και έτσι η ομάδα ανάπτυξης αφαίρεσε το chat μέχρι νεοτέρας. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*