Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H developer του Slay the Spire "τα χωνει" στη Unity για τις αμφιλεγόμενες χρεώσεις

*
Η Mega Crit, που βρίσκεται πίσω από τη δημιουργία του Slay the Spire, δηλώνει ότι θα κόψει τους δεσμούς με τη Unity αν η εταιρεία δεν πάρει πίσω την απόφασή της να χρεώνει τους developers για κάθε download των τίτλων τους. Η Mega Crit είναι διατεθιμένη ακόμα και να σταματήσει να χρησιμοποιεί τη Unity για το επόμενο παιχνίδι της, που βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης εδώ και δύο χρόνια.

"Παρά τον τεράστιο χρόνο και την προσπάθεια που έχει ήδη καταβάλει η ομάδα μας για την ανάπτυξη του νέου μας τίτλου, θα μεταφερθούμε σε μια νέα μηχανή εκτός εάν οι αλλαγές αντιστραφούν πλήρως και τεθεί σε εφαρμογή το TOS [ Όροι Παροχής Υπηρεσιών]", έγραψε η Mega Crit στο Twitter.


"Δεν έχουμε κάνει ποτέ στο παρελθόν δημόσια δήλωση. Τόσο πολύ τα έχετε κάνει θάλασσα", συνέχισε η Mega Crit.



Μετά την ανακοίνωσή της που έχει προκαλέσει μεγάλο σάλο, Unity προέβη σε ανάρτηση στο Twitter, προσπαθώντας να δικαιολογήσει την κίνησή της και να μειώσει τον αντίκτυπο, λέγοντας ότι οι αλλαγές αφορούν λιγότερο από το 10% των πελατών της.

Βεβαίως, παραμένουν τα ερωτήματα ως προς το πως θα παρακολουθεί η Unity τα downloads και πως θα ζητάει τα χρήματα από εταιρείες που προσφέρουν συνδρομητικές υπηρεσίες, όπως η Microsoft με το Xbox Game Pass και η Sony με το PlayStation Plus.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*