"Καθένας από εμάς βεβαιώνεται ότι πριν κυκλοφορήσει ένας τίτλος θα έχει όσο το δυνατόν λιγότερα bugs. Όμως, στην περίπτωση του GTA 6 - ή, με βάση τα λόγια του Zelnick, "μιλάμε για έναν εξαιρετικό τίτλο, για τον οποίο υπάρχουν εξαιρετικές προσδοκίες" - μετράνε λιγότερο τα bugs και περισσότερο h "δημιουργία μιας εμπειρίας που κανείς δεν έχει βιώσει στο παρελθόν".
"Η [developer] Rockstar Games αναζητά την τελειότητα σε ότι κάνουν. Η τελειότητα είναι κάτι δύσκολο να μετρηθεί. Είναι περισσότερο υποκειμενική παρά αντικειμενική", συνέχισε.
Σχετικά με το παράθυρο κυκλοφορίας του GTA 6 είπε ότι υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη πως αυτό θα τηρηθεί, αν και οι καθυστερήσεις δεν είναι άγνωστες για την Take-Two.
Strauss Zelnick (Take-Two CEO) was interviewed by CNBC on #GTA6
— Dyllie (@_Dyllie_) May 19, 2024
- The game was internally delayed because rockstar seeks perfection, it’s going to be a game NO ONE has EVER seen before. pic.twitter.com/6rMF374VgR
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity