Είναι ενδιαφέρον ότι ο Kleanthous είναι επίσης ο κύριος εφευρέτης μιας πατέντας που ονομάζεται "System and Method for Virtual Character Locomotion", την οποία περιγράφει στο προφίλ του στο LinkedIn ως "σχετική με τον έλεγχο της κίνησης των animations και βασίζεται σε κάποιες από τις βασικές τεχνολογίες που δημιουργήθηκαν και εφαρμόστηκαν σε παιχνίδια της Rockstar Games".
O Tobbelobben30 συνεχίζει λέγοντας ότι, " Έχουν δημιουργήσει μια βιβλιοθήκη με building blocks για τις κινήσεις χαρακτήρων. Αυτά μπορούν να συνδυαστούν με διάφορους τρόπους για να δημιουργήσουν ένα ευρύ φάσμα από animations. Για παράδειγμα, σκεφτείτε έναν χαρακτήρα στο παιχνίδι που περπατάει στη βροχή, νιώθει κουρασμένος ή τραυματίζεται. Αντί να σχεδιάζουν διαφορετικά animations για κάθε μία από αυτές τις καταστάσεις, χρησιμοποιούν αυτά τα building blocks για να κάνουν τις κινήσεις του χαρακτήρα να μοιάζουν φυσικές".
Ο Tobbelobben30 πιστεύει ότι "το GTA 6 πιθανό να έχει πιο ποικίλα και αληθοφανή animations, οπότε ο τρόπος που κινούνυαι οι χαρακτήρες θα εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, το επίπεδο των δυνάμεών τους και το αν είναι τραυματισμένοι".
"Είναι λες και οι χαρακτήρες μπορούν να προσαρμόζονται σε διαφορετικές καταστάσεις, κάνοντας τον κόσμο του παιχνιδιού να είναι πιο ρεαλιστικός και εντυπωσιακός".
This Take-Two Patent About GTA 6 Hints Towards Highly Dynamic and Realistic Animations
byu/Tobbelobben30 inGTA6
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity