Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Για μηδενικό όφελος ανέλαβε η Saber Interactive το remaster του Halo: Combat Evolved

*
Η Saber Interactive ανέλαβε το remake του Halo: Combat Evolved, καθώς σύμφωνα με όσα δηλώνει ο CEO του studio προσφέρθηκε να το κάνει δωρεάν. Σε συνέντευξη που παραχώρησε το Game File, o Matthew Karch είπε στον δημοσιογράφο Stephen Totilo ότι κατά τα πρώτα χρόνια της στην αγορά, το studio κυκλοφόρησε αρκετά παιχνίδια, για τα οποία ίσα που έβγαζε τα έξοδά τους.

«Το πιο δύσκολο πράγμα με το να είσαι ανεξάρτητη developer είναι να βασίζεσαι σε κάποιον άλλο», είπε ο Karch, αναφερόμενος σε παιχνίδια όπως το Will Rock, το TimeShift και το Inversion, τα οποία όλα απέτυχαν να αποφέρουν έσοδα για τον ένα ή τον άλλο λόγο.


Ωστόσο, όταν η Saber κλήθηκε να κάνει πρόταση στη Microsoft ώστε να έχει τη ευκαιρία να κάνει remaster το original Halo, ο Karch είπε ότι αποφάσισε να πει στην platform holder ότι το εκτιμώμενο κόστος για τη δημιουργία του παιχνιδιού θα ήταν μηδενικό.

Σύμφωνα με τον Karch, το στέλεχος του Xbox με τον οποίο συνομιλούσε σοκαρίστηκε, αλλά ο Karch πίστευε ότι ήταν το σωστό για τη φήμη της Saber.

«Είπα ότι θα το έκανα δωρεάν, γιατί είναι το Halo», εξήγησε. «Ήταν το μεγαλύτερο franchise στον κόσμο εκείνη την εποχή. Είπα: «Είναι σαν να βάζεις ένα δίπλωμα του Χάρβαρντ στον τοίχο σου. Όλοι στον κόσμο θα θέλουν να συνεργαστούν μαζί μου αφού δουν ότι έχω δουλέψει σε αυτό το τελευταίο παιχνίδι Halo και θα ανοίξει πόρτες. Οπότε θα το αναλάβω και θα το κάνω έστω και με απώλεια».

Αφού το Xbox είπε ότι έπρεπε να προτείνει κάποιο ποσό, ο Karch είπε ότι πρότεινε 4 εκατομμύρια δολάρια, υποθέτοντας ότι κανένα άλλο στούντιο δεν θα μπορούσε να κάνει τόσο χαμηλή προσφορά, κυρίως επειδή η αρχική τοποθεσία του στούντιο στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας ήταν μια πολύ φθηνή τοποθεσία για να εργαστείς.

Τελικά η Saber ανέλαβε την ανάπτυξη του Halo: Combat Evolved Anniversary το οποίο κυκλοφόρησε το 2011 για το Xbox 360, όμως η Microsoft φαίνεται να έθεσε τέτοιους όρους που ουσιαστικά μηδένισαν τα έσοδα της developer.

Η ανταμοιβή της Saber θα ερχόταν τελικά, αν και ως αποτέλεσμα αυτού που είπε ο Karch ήταν ένα ατύχημα. Στο προσφέρθηκε το συμβόλαιο να δημιουργήσει ένα παρόμοιο remaster του Halo 2, το οποίο τελικά θα εξελισσόταν ως μέρος του Halo: The Master Chief Collection. Ένα από τα καθήκοντα της Saber ήταν η μεταφορά του Xbox 360 remaster του Halo Anniversary στο Xbox One, αλλά ο Karch είπε ότι η Microsoft ξέχασε να στείλει συμβόλαιο για αυτό το μέρος της δουλειάς μέχρι λίγο πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Σύμφωνα με τον Karch, αρνήθηκε να υπογράψει το συμβόλαιο εκτός και αν η Microsoft καταργούσε τη ρήτρα που μηδένιζε τα δικαιώματα για το Halo Anniversary. Τα στελέχη της Microsoft, τα οποία ο Karch αποκάλεσε «καλά παιδιά», συμφώνησαν να τροποποιήσει το συμβόλαιο και τα δικαιώματα της Saber για τη συμμετοχή της στο The Master Chief Collection ανήλθαν σε αυτό που λέει ο Karch ήταν δεκάδες εκατομμύρια δολάρια.

Ο Karch είπε ότι η το συμβόλαιο της Microsoft ήταν αυτό που έδωσε στη Sabre τα χρήματα που χρειαζόταν για να σταματήσει να βασίζεται στους εκδότες. «Παρακολουθήσαμε άλλους ανθρώπους να κερδίζουν χρήματα από τη δουλειά μας», θυμάται να λέει στον συνάδελφό του Andrey Iones. «Τώρα θα βγάλουμε λεφτά μόνοι μας». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*