«Μια πρόκληση που έρχεται με τη δημιουργία ενός παιχνιδιού ανοιχτού κόσμου είναι η επαναλαμβανόμενη φύση του να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά», είπε ο Connell. «Θέλαμε μια ισορροπία απέναντι σε αυτό και να βρούμε μοναδικές εμπειρίες».
Οι επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες ήταν ένα στοιχείο που αποτέλεσε σημείο κριτικής, καθώς χρησιμοποιήθηκαν για να γεμίσει ο ανοικτός κόσμος. Πάντως στο επερχόμενο παιχνίδι, η πρωταγωνίστρια, Atsu θα έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί πυροβόλα όπλα, μαζί με melee και οι παίκτες θα έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στην ιστορία, που σχετίζεται με εκδίκηση.
Έμπνευση για το σκηνικό αντλήθηκε από δύο ταξίδια της Sucker Punch στη βόρεια Ιαπωνία, με τη θέα του Mount Yōtei κατά μήκος της Lake Toya να προκαλεί δέος. "Έκατσα εκεί για δύο ώρες κοιτάζοντας τα βουνά", πρόσθεσε ο Connell. "Ήταν εντυπωσιακό".
Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε και το Shiretoko National Park, στα βορειοανατολικά του Hokkaido. "Μέσα στο πάρκο, πρέπει να παρακολουθήσετε ένα video που σας λέει για τους κινδύνους από τις αρκούδες”, είπε ο Fox. “Το να βρίσκεστε σε αυτό το απίστευτα όμορφο πάρκο με τους οδοντωτούς βράχους και το νερό, αλλά να γνωρίζετε ότι υπήρχαν επικίνδυνες αρκούδες, ήταν ηλεκτρισμένο”.
“Προσπαθούμε να το μεταφέρουμε αυτό στο video game - αυτό το αίσθημα κινδύνου»”
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity