Το God of War Ragnarök κέρδισε το Audience Award (ψηφίστηκε από το κοινό) και επιπλέον τα βραβεία των κατηγοριών Best Audio και Best Technology.
Ο John Romero, ένας από τους ανθρώπους που βοήθησαν στη διαμόρφωση και την εδραίωση των fps με τα Doom, Quake και Wolfenstein 3D, έλαβε το βραβείο Lifetime Achievement.
Τέλος, η Mabel Addis τιμήθηκε με το Pioneer award για τη δουλειά της στο The Sumerian Game του 1964, ενός τίτλου για IBM 7090 με θέμα τη διαχείριση αποθεμάτων, που απευθυνόταν σε μαθητές.
Η πλήρης λίστα των νικητών έχει ως εξής:
- Best Debut: Stray (BlueTwelve Studio/Annapurna Interactive)
- Best Visual Art: Elden Ring (FromSoftware/Bandai Namco Entertainment)
- Best Audio: God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)
- Best Narrative: Pentiment (Obsidian Entertainment/Xbox Game Studios)
- Social Impact: Citizen Sleeper (Jump Over The Age/Fellow Traveller)
- Innovation: Immortality (Half Mermaid Productions)
- Best Technology: God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)
- Best Design: Elden Ring (FromSoftware /Bandai Namco Entertainment)
- Audience Award: God of War Ragnarök (Santa Monica Studio/Sony Interactive Entertainment)
- Game of the Year: Elden Ring (FromSoftware /Bandai Namco Entertainment)
- Pioneer: Mabel Addis
- Lifetime Achievement: John Romero
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity