Ωστόσο, σε μια ασυνήθιστη κίνηση, ανακοίνωσε ταυτόχρονα και τα δυσάρεστα νέα των απολύσεων: «Δυστυχώς, λόγω της έλλειψης χρηματοδότησης στη βιομηχανία του gaming, «παγώνουμε» την παραγωγή και πρέπει να μικρύνουμε το studio, απομακρύνοντας μερικούς συνεργάτες. Ελπίζουμε ότι με αυτό το demo μπορούμε να βοηθήσουμε αυτούς τους ανθρώπους να βρουν νέες δουλειές αλλού, παρουσιάζοντας το έργο τους».
Ο CEO της Flaming Fowl, Craig Oman, έδωσε συνέντευξη μετά από λίγες ώρες αναφέροντας πως η ομάδα δούλεψε στο game για πάνω από ένα χρόνο, είχε συμφωνήσει και με εκδότη, αλλά αυτός αποσύρθηκε τον Ιούνιο και έκτοτε έγιναν προσπάθειες για κυκλοφορία από τους ίδιους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity