Μιλώντας για την πρόοδο του Half-Life 3, ο Tyler McVicker μοιράστηκε τα τελευταία του ευρήματα σχετικά με το project.
Τόνισε την τάση της Valve να κάνει reboot τα projects της μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα διακοπών, επισημαίνοντας την ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης του Team Fortress 2 από το θέμα εξωγήινοι εναντίον ανθρώπων σε ένα πιο παραδοσιακό στυλ gameplay.
Ωστόσο, φαίνεται ότι δεν ισχύει το ίδιο και για το Half-Life 3. Όπως επισημαίνει ο Tyler McVicker, το νεότερο update του Dota 2 δείχνει ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα κατά τα τελευταία στάδια ανάπτυξης.
Αντίθετα, οι αλλαγές περιορίζονται σε περιρισμένου βεληνεκούς updates που συνήθως παρατηρούν οι dataminers κοντά στα τελικά στάδια της παραγωγής. Επιπλέον, τα στοιχεία από το datamine δείχνουν ότι η ομάδα εστιάζει αυτή τη στιγμή στη βελτιστοποίηση.
Σύμφωνα με τον χρήστη του Reddit, Stannis_Loyalist το AI_BaseNPC αποτελεί ευθεία αναφορά στο Half-Life 3, από τη στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί και σε παλαιότερους τίτλους της σειράς. Ακόμα, ούτε το Dota 2, ούτε το Deadlock διαθέτουν AI_BaseNPC. Λέγεται ότι η Valve βελτιστοποιεί την υπολογιστική ισχύ που απαιτείται για την προσομοίωση της πολύπλοκης συμπεριφοράς του AI που θα ενσωματώνεται στο Half-Life 3.
New AI Optimization For HLX (Link & Explanation in the comments)
byu/Stannis_Loyalist inHalfLife
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity