Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έρευνα δείχνει πως το 60% του gaming χρόνου των παικτών πέρσι καταναλώθηκε σε πολύ παλιά games

*
Μπορεί το 2023 να κυκλοφόρησαν πάρα πολλά και σημαντικά games, αλλά οι καταναλωτές προτίμησαν στην πλειοψηφία του χρόνου τους τίτλους που μετρούν σχεδόν 6 χρόνια στην αγορά. Κάτι τέτοιο δείχνει η πρόσφατη έρευνα της Newzoo. Η έκθεση της Newzoo για το 2023 αναφέρει ότι σε παγκόσμιο επίπεδο, οι καταναλωτές ξόδεψαν $93,5 δισ. σε PC και console gaming, ποσό που αντιστοιχεί σε αύξηση 2,6% από έτος σε έτος. Από το παραπάνω ποσό, τα $53,1 δισ. ξοδεύτηκαν σε αγορές παιχνιδιών για κονσόλες (+1,7% από έτος σε έτος) και τα υπόλοιπα $40,4 δισ. σε παιχνιδια για υπολογιστές (+4% από έτος σε έτος). Τα στοιχεια αφορούν τις πωλήσεις τίτλων σε φυσική και ψηφιακή μορφή.

Το 90% των εσόδων το 2023 προήλθε από 43 παιχνίδια. Επίσης, 17 pay-to-play live service games, όπως το Diablo 4, καθοδήγησαν το 59% της δαπάνης των καταναλωτών σε νέες κυκλοφορίες. H Newzoo προβλέπει πως ως το 2026 η αγορά των video games για PC και κονσόλες θα αγγίξει σε αξία τα $107,6 δισ. Αυτό που προβληματίζει πάντως είναι πως στο 10 των games κάθε πλατφόρμας κυριάρχησαν παλαιότερες κυκλοφορίες, όπως τα Fortnite, GTA V, Counter-Strike 2, Roblox, Minecraft, Rocket League, Apex Legends, Fall Guys, Valorant και Call of Duty. Δείτε τον σχετικό πίνακα στη συνέχεια.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*